برگزاری کارگاه آموزشی «نقش مجموعه‌های خودجوش فرهنگی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی» در اصفهان
برگزاري کارگاه آموزشي «نقش مجموعه‌هاي خودجوش فرهنگي در پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي» در اصفهان
در قالب دوره جامع آموزشی «ترنم فهما» صورت گرفت؛

برگزاری کارگاه آموزشی «نقش مجموعه‌های خودجوش فرهنگی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی» در اصفهان

کارگاه آموزشي «نقش مجموعه هاي خودجوش فرهنگي در پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي» به عنوان پنجمين برنامه از دوره جامع آموزشي «ترنم فهما» با حضور مديران و اعضاي کانون‌هاي مساجد استان اصفهان برگزار شد.
شناسه خبر : 32904 تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اصفهان، کارگاه آموزشي «نقش مجموعه های خودجوش فرهنگی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی» به عنوان پنجمین برنامه از دوره جامع آموزشي «ترنم فهما» با حضور مديران و اعضاي کانون‌هاي مساجد استان اصفهان برگزار شد.

 در این دوره سرفصل هایی پیرامون نقش مجموعه های خودجوش فرهنگی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، سازوکارهای مجموعه های خودجوش فرهنگی، تفکیک حوزه های رسمی از حوزه های عمومی، مجموعه های اقتصادی،سیاسی، اخلاقی و اجتماعی خودجوش، نظام مهندسی اجتماعی و تمدنی، شناخت عرصه عمومی، تبیین نسبت عرصه عمومی با عرصه رسمی، چگونگی تولید قدرت ملی در توازن عرصه عمومی و رسمی، حرکت خودجوش فرهنگی در حوزه رسانه، هنر، آموزش و پرورش و علم و تاثیرگذاری در عرصه عمومی و مراحل انقلاب اسلامی و عرصه عمومی و رسمی مطرح شد.

این کارگاه آموزشی با تدریس «حسن عباسی» به صورت مجازی آفلاین برگزار شد و 260 نفر از اعضا و مدیران کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان در این دوره آموزشی شرکت کردند که با توجه به حضور در آزمون و کسب نمره قابل قبول، تعداد 170 نفر موفق به دریافت گواهی پایان دوره شدند.

 پیش از این در دوره جامع آموزشي «ترنم فهما» در اصفهان کارگاه های آموزشی «سازماندهی مردمی جبهه فرهنگی انقلاب»، «مدیریت نظام فرهنگی در جمهوری اسلامی-راهکارها و چالش ها»، «چیستی و چگونگی کار تشکیلاتی» و «سواد رسانه‌ای» به صورت مجازی آفلاین برگزار شده بود.