کارگاه آموزشی «کانون‌های مساجد در گام دوم انقلاب اسلامی» به میزبانی استان اصفهان برگزار شد
کارگاه آموزشي «کانون‌هاي مساجد در گام دوم انقلاب اسلامي» به ميزباني استان اصفهان برگزار شد
در قالب دوره جامع آموزشی «ترنم فهما» صورت گرفت؛

کارگاه آموزشی «کانون‌های مساجد در گام دوم انقلاب اسلامی» به میزبانی استان اصفهان برگزار شد

کارگاه آموزشي «کانونهاي فرهنگي هنري مساجد در گام دوم انقلاب اسلامي» به عنوان ششمين برنامه از دوره جامع آموزشي «ترنم فهما» با حضور مديران و اعضاي کانون‌هاي مساجد استان اصفهان برگزار شد.
شناسه خبر : 33165 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اصفهان، کارگاه آموزشی «کانونهای فرهنگی هنری مساجد در گام دوم انقلاب اسلامی» به عنوان ششمین برنامه از دوره جامع آموزشي «ترنم فهما» با حضور مديران و اعضاي کانون‌هاي مساجد استان اصفهان برگزار شد.

 

 این کارگاه آموزشی با تدریس «حجت الاسلام محمدرضا طاهری» به صورت مجازی آفلاین در یک جلسه 53 دقیقه ای برگزار شد و 250 نفر از اعضا و مدیران کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان در این دوره آموزشی شرکت کردند که با توجه به حضور در آزمون و کسب نمره قابل قبول، تعداد 115 نفر موفق به دریافت گواهی پایان دوره شدند.

 

 پیش از این در دوره جامع آموزشي «ترنم فهما» در اصفهان کارگاه های آموزشی «سازماندهی مردمی جبهه فرهنگی انقلاب»، «مدیریت نظام فرهنگی در جمهوری اسلامی-راهکارها و چالش ها»، «چیستی و چگونگی کار تشکیلاتی»، «سواد رسانه‌ای» و کارگاه آموزشی «نقش مجموعه‌های خودجوش فرهنگی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی» به صورت مجازی آفلاین برگزار شده بود.