نخستین جشنواره «مساجد، بقاع متبرکه و خانواده» برگزار می‌شود
نخستين جشنواره «مساجد، بقاع متبرکه و خانواده» برگزار مي‌شود
با هدف شناسایی، ارزیابی و تقویت فعالیت مساجد و بقاع متبرکه در حوزه خانواده؛

نخستین جشنواره «مساجد، بقاع متبرکه و خانواده» برگزار می‌شود

شوراي عالي انقلاب فرهنگي با مشارکت نهادهاي فعال در حوزه خانواده نخستين جشنواره «مساجد، بقاع متبرکه و خانواده» را با عنوان «آواي زندگي» برگزار مي‌کند.
شناسه خبر : 33844 تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اصفهان، نخستین جشنواره «مساجد، بقاع متبرکه و خانواده با هدف شناسایی، ارزیابی و تقویت فعالیت مساجد و بقاع متبرکه در حوزه خانواده برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش ائمه جماعات، مدیران، کارگزاران و فعالان مردمی مساجد و بقاع متبرکه می توانند اقدامات و فعالیت های خود را در حوزه‌های ترویج و تسهیل ازدواج آسان، احیای سنت واسطه گری، فعال سازی خیرین، طراحی و اجرای برنامه های خانواده محور، تولید محصول با موضوع خانواده، استفاده از ظرفیت سایر مجموعه ها و تعامل با رسانه ها در این جشنواره ارائه کنند.

 

علاقه مندان تا 15 اسفند 140 فرصت دارند آثار خود را به کانون های فرهنگی هنری مساجد، سازمان اوقاف و امورخیریه و بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی ارائه دهند.

 

همچنین مخاطبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام مساجد جهت شرکت در جشنواره به سایت https://avayezendegii.ir مراجعه نمایند و برای دریافت راهنمایی به شماره 02188895605 داخلی های 207 و 302 تماس حاصل نمایند.

 

برگزیدگان نخستین جشنواره «مساجد، بقاع متبرکه و خانواده» هدایایی نظیر (20 سفر کربلا، سکه های طلا، لوح تقدیر و نشان جشنواره) دریافت خواهند کرد.