فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» در سطح مساجد، کانون ها و مراکز فرهنگی استان اصفهان اکران مردمی می‌شود
فيلم سينمايي «موقعيت مهدي» در سطح مساجد، کانون ها و مراکز فرهنگي استان اصفهان اکران مردمي مي‌شود
همزمان با سالروز تاسیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد؛

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» در سطح مساجد، کانون ها و مراکز فرهنگی استان اصفهان اکران مردمی می‌شود

همزمان با 18 اسفند سالروز تاسيس هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، فيلم سينمايي «موقعيت مهدي» در سطح مساجد، کانون‌ها و مراکز فرهنگي شهرها، روستاها و مناطق فاقد سينما اکران مي‌شود.
شناسه خبر : 35569 تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اصفهان، فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور در مساجد، کانون ها و مراکز فرهنگی شهرها، روستاها و مناطق فاقد سینما اکران می شود.

بنا بر این گزارش اکران مردمی فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» همزمان با 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت کانون فرهنگی هنری ولایت صاحب الامر(عج) و مشارکت دبیرخانه جشنواره فیلم های مردمی عمار برگزار می شود و علاقه مندان جهت  اکران این فیلم در مساجد و مراکز خود می توانند با ستاد فهما استان تماس بگیرند.

گفتنی است موقعیت مهدی محصول سال ۱۴۰۰ به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد است. بازیگران این فیلم هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی هستند. در این فیلم  شهید مهدی باکری، فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا از برادر کوچک‌ترش حمید می‌خواهد علی‌رغم مشکلاتی که برایش پیش آمده به منطقه برگردد و در کنار او باشد. حمید می‌پذیرد و همراه می‌شود. حالا بعد از عملیات خیبر، مهدی باید تنها به خانه برگردد.

موقعیت مهدی نخستین‌بار در ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در چهلمین جشنوارهٔ فیلم فجر و در بخش سودای سیمرغ به نمایش درآمد. این فیلم در این مراسم از ۱۴ نامزدی برندهٔ پنج جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد.

هادی حجازی فر از نگاه منتقدان و نویسندگان مجله فیلم امروز به عنوان بهترین کارگردانی برای این فیلم انتخاب شده است.