کانون‌های مساجد به تحقق «جهاد تبیین» اهتمام ورزند
کانون‌هاي مساجد به تحقق «جهاد تبيين» اهتمام ورزند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان مطرح کرد:

کانون‌های مساجد به تحقق «جهاد تبیین» اهتمام ورزند

حجت الاسلام معتمدي به تحقق جهاد تبيين با تلاش و اهتمام کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامي جهاد تبيين را بر همه ما تکليف کردند و امروز بايد براي اين موضوع برنامه‌ريزي منظم و جدي داشته باشند.
شناسه خبر : 35998 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اصفهان، مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با حجت الاسلام والمسلمین «رمضانعلی معتمدی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

 

حجت الاسلام معتمدی با تاکید بر اینکه مساجد دارای ظرفیت بی نهایت الهی هستند، اظهار داشت: مساجد خاستگاه جامعه اسلامی هستند که کانون های فرهنگی هنری با توجه به اقتضائات زمانی و مکانی با ابتکار و خلاقیت نسبت به تهیه، تولید، برنامه ریزی و اجرای برنامه ها و فعالیت ها در بخش های مختلف تلاش می کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به اهمیت تعامل با سایر نهادها اشاره کرد و افزود: هم افزایی با سایر دستگاه های فرهنگی و خدمت رسان در سطح استان موجب تسهیل در روند فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد می شود و باید این موضوع به صورت جدی دنبال شود.

 

وی به رویکرد مردمی دولت سیزدهم اشاره کرد و تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نهادهای خودجوش مردمی هستند و نگاه ویژه دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مردمی کردن فرهنگ و هنر به کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

 

حجت الاسلام معتمدی در پایان به تحقق جهاد تبیین از طریق کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین را بر همه ما تکلیف فرموده اند و امروز بایستی کانون های فرهنگی هنری به صورت جدی اقدامات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای همه آحاد ملت بیان کنند و برای این موضوع برنامه ریزی منظم و جدی داشته باشند.

 

در این دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان گزارشی از فعالیت های این ستاد در رویداد ملی فهما 1400 ارائه کرد.