اکران مردمی فیلم های سینمایی «هناس» و «بدون قرار قبلی» در سطح مساجد، کانون ها و مراکز فرهنگی استان اصفهان
اکران مردمي فيلم هاي سينمايي «هناس» و «بدون قرار قبلي» در سطح مساجد، کانون ها و مراکز فرهنگي استان اصفهان
همزمان با دهه کرامت؛

اکران مردمی فیلم های سینمایی «هناس» و «بدون قرار قبلی» در سطح مساجد، کانون ها و مراکز فرهنگی استان اصفهان

فيلم سينمايي «هناس» و فيلم سينمايي «بدون قرار قبلي» در سطح مساجد، کانون هاي فرهنگي هنري و مراکز فرهنگي استان اصفهان اکران مردمي مي شود.
شناسه خبر : 38075 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از اصفهان، فیلم سینمایی «هناس» و فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» همزمان با دهه کرامت در سطح مساجد، کانون های فرهنگی هنری و مراکز فرهنگی استان اصفهان اکران مردمی می شود.

بنا بر این گزارش اکران مردمی فیلم های سینمایی «هناس» و «بدون قرار قبلی» با محوریت کانون فرهنگی هنری ولایت صاحب الامر(عج) و مشارکت دبیرخانه جشنواره فیلم های مردمی عمار برگزار می شود.

علاقه مندان جهت  اکران این فیلم در مساجد و مراکز خود می توانند با ستاد فهما استان اصفهان یا شماره های 09137923243 و 09134034112 تماس بگیرند.

گفتنی است فیلمنامه «هناس» که در ژانر ملودرام عاشقانه توسط احسان ثقفی و مهدیه عین اللهی به نگارش درآمده، روایت سینمایی از ترور دانشمندان هسته‌ای ایران است. این فیلم سینمایی که دومین ساخته حسین دارابی پس از فیلم سینمایی «مصلحت» است، برای نخستین بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. مریلا زارعی در نقش شهره پیرانی و بهروز شعیبی در نقش داریوش رضایی نژاد ۲ بازیگر اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

همچنین فیلم «بدون قرار قبلی» فیلمی از بهروز شعیبی و به تهیه‌کنندگی محمود بابایی است و موضوع آن به جایگاه معنوی امام رضا (ع) ارتباط دارد. در این فیلم بازیگرانی مانند صابر ابر، مصطفی زمانی و پگاه آهنگرانی بازی می‌کنند و بخش‌هایی از فیلم در برلین فیلمبرداری شده است. بدون قرار قبلی در چهلمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین جایزه سردار وطن (سردار سلیمانی) را گرفت. شعیبی چندی پیش این جایزه را به آستان مقدس حرم رضوی تقدیم کرد.