کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، چشم و چراغ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند
کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، چشم و چراغ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي هستند
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، چشم و چراغ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند

تمنايي، کانون‌هاي مساجد را چشم و چراغ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي توصيف کرد و گفت: ظرفيت عظيم کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در دولت مردمي به صورت جدي مورد توجه قرار گرفته است.
شناسه خبر : 38509 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اصفهان، «علی تمنایی» سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان دیدار کرد.

 

تمنایی در این دیدار به اهمیت جریان سازی فرهنگی از سوی کانون های مساجد در سطح کشور اشاره کرد و گفت: شاهد پیشرفت کمّی و کیفی در فعالیت های کانون های فرهنگی هنری  مساجد بوده ایم.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: فعالان فرهنگی و هنری مساجد باید در انجمن های ادبی، تئاتر، سینما و ... حضور موثر داشته باشند و به رشد معنوی فضای هنری کشور کمک کنند.

وی کانون های مساجد را چشم و چراغ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواند و افزود: ظرفیت عظیم کانون های فرهنگی هنری مساجد در دولت مردمی به صورت جدی مد نظر است.

در این نشست دکتر «جلال ریزانه» به فعالیت بالغ بر یکهزار و 900 باب کانون فرهنگی هنری در جوار مساجد استان اشاره کرد و گفت: این کانون ها در واقع پایگاه های فعال و شبکه سازی شده در دل مساجد شهرها و روستاها هستند.

سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع ستاد فهما با بیان اینکه در گذشته ارتباطات کانون ها فیزیکی بود، افزود: با ایجاد طرح ملی فهما و زیست بوم بچه های مسجد، تمامی اطلاعات و فعالیت های کانون ها به صورت الکترونیک بارگذاری می شود و به صورت شفاف قابل رصد و مشاهده است.