ثبت نام دوره جامع «نویسندگی خلاق» در اصفهان آغاز شد
ثبت نام دوره جامع «نويسندگي خلاق» در اصفهان آغاز شد
به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان؛

ثبت نام دوره جامع «نویسندگی خلاق» در اصفهان آغاز شد

دوره جامع «نويسندگي خلاق» با حضور بهزاد دانشگر از نويسندگان تازه نفس و خوش آتيه به همت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اصفهان و با همکاري موسسه سيماي فرهنگ ترمه سپاهان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 39562 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اصفهان، دوره جامع «نویسندگی خلاق» به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و با همکاری موسسه سیمای فرهنگ ترمه سپاهان برگزار می شود.

بنا بر این گزارش «بهزاد دانشگر» از نویسندگان تازه‌نفس و خوش‌آتیه است که با آثار منتشرشده مورد توجه مخاطبان و منتقدان ادبی قرار گرفته و آثارش در جشنواره‌های ادبی خوش درخشیده است.  داستان ـ مقاله‌ی دختران آفتاب یکی از آثار دانشگر است که افتخار تقریظ رهبری را بر پیشانی دارد.

از ترس تا آزادی(اراده ها برای غلبه کردن بر ننوشتن)، ایجاد شوق نوشتن، حرف زدن روی کاغذ، درباره چه بنویسیم؟، سوژه های خوب کجا قرار دارند؟، چطور از عینیت و ذهنیت استفاده کنیم؟، آشنایی با ساده نویسی، آشنایی با قالب های نوشتن و تمرین نوشتن خلاق از جمله سرفصل های این دوره آموزشی است.

این دوره در طی 10 جلسه و 20 ساعت آموزش برگزار خواهد شد و سرمایه گذاری برای حضور در این دوره مبلغ 600  هزار تومان است که با در نظر گرفتن 50 درصد تخفیف ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، مبلغ  300 هزار تومان از شرکت کنندگان دریافت خواهد شد.

علاقه مندان تا 15 مرداد ماه 1401 فرصت دارند با مراجعه به نشانی الکترونیکی formaloo.com/Amoozeshfahma  ثبت نام در دوره را انجام دهند و برای دریافت اطلاعات بیشتر در شبکه های اجتماعی با شماره 09137697494 ارتباط برقرار نمایند.