فراخوان «اهدای کتاب اهدای دانایی» منتشر شد
فراخوان «اهداي کتاب اهداي دانايي» منتشر شد
با هدف تجهیز و روزآمد کردن کتابخانه‌های مناطق روستایی و محروم؛

فراخوان «اهدای کتاب اهدای دانایی» منتشر شد

ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اصفهان در راستاي تجهيز و روزآمد کردن کتابخانه‌هاي مناطق روستايي و محروم استان فراخوان «اهداي کتاب اهداي دانايي» را منتشر کرد.
شناسه خبر : 40731 تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اصفهان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با همکاری موسسه فرهنگی سیمای فرهنگ ترمه به منظور تجهیز و روزآمد کردن کتابخانه های مساجد مناطق روستایی و محروم استان اقدام به انتشار فراخوان جمع آوری کتاب ویژه مساجد روستایی کرده است.

بنا بر این گزارش با توجه به فعالیت بیش از 600 کتابخانه در سطح مساجد مناطق محروم و روستایی استان اصفهان که با عمق نفوذ گسترده و با مشارکت مردمی اداره می گردد ستاد فهما استان اصفهان  برآن شده است که با همکاری ناشران، خیرین و عموم شهروندان در خصوص جمع آوری و توزیع هدفمند کتب اهدایی در سطح این کتابخانه ها اقدام نماید.

در متن این فراخوان آمده است: با توجه به نیاز شناسی انجام شده کتب کودکان، درسی، علمی آموزشی، درسی و کمک درسی، رمان و داستان در اولویت نیاز این مناطق قرار دارد و سنین مخاطبان این کتابخانه ها کودک، نوجوان و جوانان است.

علاقه مندان می توانند کتاب های نو و مطالعه شده ی خود را به نشانی اصفهان-خیابان صائب- مجتمع فرهنگی هنری صائب- ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان (فهما) اهدا و نیز می توانند با شماره تلفن 03132351391 یا پیام واتس اپ با شماره 09131085929 جهت اطلاع بیشتر و هماهنگی ارسال کتاب ها تماس بگیرند.

گفتنی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اصفهان پس از تجمیع و گروه بندی کتب دریافتی در خصوص تحویل کتاب ها به کتابخانه های روستایی و مناطق محروم اقدام خواهد کرد.