کارگاه یک‌روزه «نقش تئاتر در تربیت نوجوان » در ستاد فهما استان اصفهان برگزار شد
کارگاه يک‌روزه «نقش تئاتر در تربيت نوجوان » در ستاد فهما استان اصفهان برگزار شد
همزمان با 19 مهر ماه و هفته وحدت؛

کارگاه یک‌روزه «نقش تئاتر در تربیت نوجوان » در ستاد فهما استان اصفهان برگزار شد

کارگاه يکروزه «نقش تئاتر در تربيت نوجوان » با همکاري گروه بچه هاي بهشت و مدرسه تربيت محور سابقون متعلق به کانون فرهنگي هنري مسجد علي قلي آقا در ستاد فهما استان اصفهان برگزار شد.
شناسه خبر : 41680 تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اصفهان، همزمان با ایام 19 مهر ماه سالروز بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی که در آن متولیان امر را به کوشش جهت جذب نوجوانان و جوانان به مسجد هدایت فرمودند، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با همکاری گروه بچه های بهشت و مدرسه تربیت محور سابقون متعلق به کانون فرهنگی هنری مسجد علی قلی آقا، کارگاه یکروزه «نقش تئاتر در تربیت نوجوان» را برگزار کرد.

 

در این کارگاه در ابتدا حجت الاسلام میرزاده با بیان ظرفیت های تئاتر که به واسطه آن اعضای گروه تربیتی در قالب  اجرای نمایش ضمن آموزش فعالیت  گروهی  و توانایی حل مسئله، مهارت تحلیل و استنتاج، شیوه روایت های متتعدد  از یک موضوع و تکنیک های خلاقیت را می آموزند.

 

مدیر طرح نقش تئاتر در تربیت نوجوان افزود: در جریان این مسیر مربی متربیان خود را جهت دریافت غیر مستقیم این مهارت ها در قالب هنر نمایش هدایت می کند.

 

در ادامه این کارگاه، 5 گروه تربیتی که با این روش آثار خود را با موضوع تاریخ اسلام و داستان تبلیغ اسلام توسط اباذر غفاریروایت و اجرا می کردند به رقابت پرداختند.

 

در این کارگاه که در سالن آمفی تئاتر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد، والدین و مربیان شرکت کنندگان در این طرح حضور داشتند.