نشست صمیمانه منتخبان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با شهردار اصفهان برگزار شد
نشست صميمانه منتخبان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد با شهردار اصفهان برگزار شد
با حضور رئیس دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور؛

نشست صمیمانه منتخبان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با شهردار اصفهان برگزار شد

نشست صميمانه منتخبان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد اصفهان با «علي قاسم زاده» شهردار اصفهان برگزار شد؛ در اين نشست«محمدتقي محمديان» رئيس دبيرخانه شوراي سياست‌گذاري ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور نيز حضور داشت.
شناسه خبر : 42078 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اصفهان، «علی قاسم زاده» شهردار اصفهان در نشست صمیمانه با منتخبان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهر اصفهان با تاکید بر مشترک بودن جنس دغدغه های کانون های فرهنگی و شهرداری، گفت: نیاز به فضای گفتگو و هم اندیشی داریم و باید از ظرفیت های موجود برای رسیدن به اهداف مشترک استفاده کرد.

شهردار اصفهان به تسهیلاتی که شهرداری برای فعالیت های فرهنگی در نظر گرفته است اشاره کرد و افزود: مساعدت، مشارکت و تسهیل گری در فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد توسط شهرداری اصفهان به طور مستمر انجام می شود.

وی با بیان اینکه این مساعدتها بر اساس یک نظام نامه انجام می شود، تصریح کرد: در طول سال و در مناسبت های مختلف فراخوان هایی برای حمایت از فعالیت های فرهنگی مردم‌محور صورت می پذیرد.

قاسم زاده با تاکید بر اینکه نوجوانان شهر اصفهان در بودجه ریزی سال آینده شهر اصفهان دخیل خواهند بود، گفت: مدیریت شهری علاقه مند است تا با حضور در جمع نوجوانان و حلقه های مختلف متشکل از نوجوانان، از دیدگاه های آنها در مسائل شهری استفاده کند.

وی در پایان به اهمت هنر از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای انتقال مفاهیم اشاره کرد و افزود: این موضوع نشان از کارآمدی هنر دارد و کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز باید در این زمینه تقویت شوند.