اکران مردمی انیمیشن سینمایی «لوپتو» در کانون های مساجد اصفهان
اکران مردمي انيميشن سينمايي «لوپتو» در کانون هاي مساجد اصفهان

اکران مردمی انیمیشن سینمایی «لوپتو» در کانون های مساجد اصفهان

انيميشن سينمايي «لوپتو» در سطح مساجد، کانون هاي فرهنگي هنري و مراکز فرهنگي استان اصفهان اکران مردمي مي شود.
شناسه خبر : 42738 تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اصفهان، انیمیشن سینمایی «لوپتو» در سطح مساجد، کانون های فرهنگی هنری و مراکز فرهنگی استان اصفهان اکران مردمی می شود.

بنا بر این گزارش اکران این فیلم با محوریت کانون فرهنگی هنری ولایت صاحب الامر(عج) و مشارکت دبیرخانه جشنواره فیلم های مردمی عمار برگزار می شود.

علاقه مندان جهت  اکران این فیلم در مساجد و مراکز خود می توانند با ستاد فهما استان اصفهان یا شماره های 09137923243 و 09134034112 تماس بگیرندو برای ثبت درخواست اکران مردمی به نشانی الکترونیک b2n.ir/lpto مراجعه فرمایند.

گفتنی است انیمیشن سینمایی «لوپتو» در بخش فیلم‌های بلند سینمای ایران در سی و سومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان حضور داشت. این فیلم برای مخاطب کودک و نوجوان است اما کودکان به‌طور خاص‌تر مخاطب آن هستند. فضای فیلم به گونه‌ای است که کودکان و خانواده‌ها می‌توانند با هم به تماشای فیلم بنشینند. «لوپتو» یک تم طنز و موزیکال دارد و فضای مفرح و جذابی برای مخاطبان و فرزندان کشور ایجاد میکند.

«لوپتو» با تکنیک سه بعدی در کرمان تولید شده است و در گویش کرمانی لوپتو به اسباب‌بازی‌ها و عروسک‌های دست‌ساز گفته می‌شود که قدیم‌ها، مادرها برای فرزندان خود درست می‌کردند.