نشست فعالان کانون‌های مساجد استان اصفهان با موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار شد
نشست فعالان کانون‌هاي مساجد استان اصفهان با موسسه جوانان آستان قدس رضوي برگزار شد

نشست فعالان کانون‌های مساجد استان اصفهان با موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار شد

فعالان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اصفهان در نشست با عوامل موسسه جوانان آستان قدس رضوي با ظرفيت هاي محتوايي، آموزشي، تربيتي، اردويي و ...اين مجموعه آشنا شده و از نمايشگاه توليدات محتوايي موسسه جوانان آستان قدس ديدار کردند.
شناسه خبر : 42864 تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اصفهان، نشست فعالان کانونهاي فرهنگي هنري مساجد استان اصفهان با عوامل موسسه جوانان آستان قدس رضوي همراه با برپایی نمایشگاه کتب این موسسه که مورد تقدیر و سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است، برگزار شد.

بنا بر این گزارش موسسه جوانان آستان قدس رضوی با مشارکت شبکه ملی جوانان رضوی و همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان از 14 تا 18 آذر با حضور و استقرار عوامل خود در اصفهان اقدام به برپایی نمایشگاه کتب تالیفی موسسه و برگزاری جلسات مستمر با مراکز فرهنگی، مربیان تربیتی، کانون های مساجد و ... نمود.
نمایشگاه کتاب این موسسه مشتمل بر تولیدات چاپی است که حاصل 6 سال تعامل مستمر با دهه هشتادی ها است که مورد تقدیر و سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است و برای مربیان و متربیان قابل استفاده است.

علاقه مندان جهت آشنایی بیشتر به نشانی الکترونیک javanan.org مراجعه نمایند و برای استفاده از ظرفیت اردوگاه موسسه در مشهد مقدس با شماره 09333400264 تماس حاصل نمایند.
گزارش تصویری این نشست و نمایشگاه را در صفحه چند رسانه ای پایگاه اصلاع رسانی فهما تماشا کنید.