فراخوان حمایت از برنامه‌های نیمه شعبان کانون‌های مساجد شهر اصفهان منتشر شد
فراخوان حمايت از برنامه‌هاي نيمه شعبان کانون‌هاي مساجد شهر اصفهان منتشر شد

فراخوان حمایت از برنامه‌های نیمه شعبان کانون‌های مساجد شهر اصفهان منتشر شد

فراخوان حمايت از برنامه هاي کانون‌هاي فرهنگي هنري و تشکل‌هاي مردمي شهر اصفهان ويژه عيد سعيد نيمه شعبان و ولادت حضرت صاحب‌الزمان(عج) منتشر شد.
شناسه خبر : 44938 تاریخ انتشار : ۲ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اصفهان، نوزدهمین فراخوان حمایت از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری و تشکل‌های مردمی شهر اصفهان ویژه عید سعید نیمه شعبان و ولادت حضرت صاحب‌الزمان(عج) با عنوان «صبح امید» توسط اداره مشارکت‌های فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان منتشر شده است.

 
بر اساس این فراخوان، کانون‌های فرهنگی هنری و تشکل‌های مردمی شهر اصفهان می‌توانند برنامه‌ها و طرح‌های خود را به ادارات فرهنگی اجتماعی مناطق 15گانه شهرداری ارائه و از حمایت‌های مالی و پشتیبانی جهت اجرای طرح خود بهره‌مند شوند.

فراخوان «صبح امید» با موضوع برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و برگزاری جشن متناسب با ایام نیمه شعبان با تاکید بر آذین‌بندی مراکز فرهنگی و برگزاری جشن‌های محله‌محور در عرصه‌های شهری منتشر شده است.
 
کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در مناطق 15 گانه شهر اصفهان حداکثر تا تاریخ 10 اسفند فرصت دارند با مراجعه به اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه فعالیتی خود نسبت به دریافت و تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 32240508 داخلی 204 و 208 تماس حاصل کنند.