اولین دورهمی کانون‌های ‌تربیت‌محور استان اصفهان برگزار شد
اولين دورهمي کانون‌هاي ‌تربيت‌محور استان اصفهان برگزار شد
با حضور دکتر عبدالعظیم کریمی؛

اولین دورهمی کانون‌های ‌تربیت‌محور استان اصفهان برگزار شد

اولين دورهمي مجموعه‌هاي ‌تربيت‌محور استان اصفهان با حضور دکتر عبدالعظيم کريمي و تعدادي از مديران و مسئولان کانون‌هاي مساجد و مجموعه‌هاي فرهنگي برگزار شد.
شناسه خبر : 45081 تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اصفهان، اولین دورهمی مجموعه‌های ‌تربیت‌محور استان اصفهان با حضور دکتر عبدالعظیم کریمی و تعدادی از مدیران و مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و مجموعه‌های فرهنگی  پنج شنبه(4 اسفند) در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، پاسخ به دغدغه‌های تربیتی، انتقال تجربه‌های موفق و برطرف شدن برخی ابهامات ‌فعالان کانون های تربیت محور از مطالب کتب دکتر عبدالعظیم کریمی از بخش های این نشست صمیمانه بود.
عبدالعظیم کریمی، «پرورش» را تلاش بی وقفه برای از دست ندادن داشته ها و حفظ نعمت‌های خداداده بیان کرد.
وی با تشبیه جالب پرورش به «بادبزن چینی» که نقاشی‌های زیبایی در خود دارد و فقط باید آن را گشود و بهره برد، جوانب مختلف این موضوع را تبیین کردند.
در این دورهمی سه ساعته، مدیران کانون های علی‌قلی آقا اصفهان، صراط و المهدی علیه السلام خمینی شهر و بعضی از مدیران مدارس تربیت محور با ایجاد فضای فعال گفتگو، به روشن‌تر شدن مسائل پیرامون تربیت کودک و نوجوان پرداختند.
همچنین در حاشیه این نشست، کتب انتشارات موسسه جوانان آستان قدس رضوی که مورد توجه و توصیه رهبر فرزانه انقلاب برای نسل جوان واقع شده است، در قالب برگزاری نمایشگاهی معرفی شد.