پویش «اهل بهشت باشیم» به همت کانون علامه طباطبایی(ره) برگزار می‌شود
پويش «اهل بهشت باشيم» به همت کانون علامه طباطبايي(ره) برگزار مي‌شود
همزمان با ایام ولادت حضرت صاحب‌الزمان (عج)؛

پویش «اهل بهشت باشیم» به همت کانون علامه طباطبایی(ره) برگزار می‌شود

هفدهمين دوره طرح ختم دسته ‌جمعي قرآن با نيت سلامتي و تعجيل در فرج امام زمان(عج) و دعا براي دفع بلا و بيماري با عنوان «اهل بهشت باشيم» همزمان با نيمه اول ماه شعبان برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 45094 تاریخ انتشار : ۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اصفهان، مصطفی سروی قمصری، دبیر اجرایی طرح «اهل بهشت باشیم» اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ماه معظم شعبان و در آستانه فرارسیدن ۱۵ شعبان میلاد باسعادت حضرت مهدی(عج) در راستای توسل به دامان نور(قرآن) برای زمینه‌سازی ظهور مولایمان، امسال نیز توفیق داریم تا طرح اهل بهشت باشیم را در سه بخش اجرا کنیم.

وی با اشاره به اجرای هفدهمين دوره ختم دسته جمعی قرآن از اول ماه شعبان گفت: پویش مردمی اهل بهشت باشیم، در راستای ترويج فرهنگ انتظار و دعا برای تعجيل در فرج حضرت مهدی(عج) و با توجه به اهميت و بركات ختم قرآن از جمله اجابت قطعی دعا برای ختم‌كننده و اينكه بالاترين دعاها و عبادت‌ها، انتظار فرج خوانده شده است، در حال اجراست.


سروی قمصری افزود: همچنین این طرح امسال از سوی کانون فرهنگی هنری علامه طباطبایی(ره) ناجی‌آباد کاشان با همكاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، پایگاه بسیج المهدی(عج) و مجموعه جوانان عصر ظهور کاشان، برگزار می‌شود.


دبیر اجرایی طرح «اهل بهشت باشیم» اظهار کرد: علاقه‏‌مندان می‌‌توانند از طریق تارنمای  Ahlebehesht.ir، از طریق ربات @ahlebehesht_bot در پیام‌رسان‌های بله، سروش، گپ، آیگپ و ... و یا از طریق ارسال پیامک به شماره ۰۹۱۳۲۶۳۹۵۳۲ در این پویش شرکت کنند.


وی با بیان اینکه همچنین برنامه‌های جانبی شامل نشست مهدوی، تولید کلیپ و برگزاری مسابقه با عنوان «من زنده‌ام به عشق تو یا صاحب‌الزمان» ویژه دانش‌آموزان همزمان با این پویش برگزار می‌شود، گفت: اختتامیه این پویش در شب نیمه شعبان در مسجدالمهدی ناجی‌آباد برگزار خواهد شد.