اولین گردهمایی مربیان تربیتی مساجد استان اصفهان برگزار شد
اولين گردهمايي مربيان تربيتي مساجد استان اصفهان برگزار شد
با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

اولین گردهمایی مربیان تربیتی مساجد استان اصفهان برگزار شد

اولين گردهمايي مربيان تربيتي مساجد استان اصفهان با حضور مجازي حجت‌الاسلام حميدرضا ارباب‌سليماني در ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اصفهان برگزار شد.
شناسه خبر : 45178 تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اصفهان، اولین گردهمایی مربیان تربیتی مساجد استان اصفهان با هدف اجرای طرح جامع کاهش آسیب‌های اجتماعی(چکامه)  با حضور مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برگزار شد.

حجت الاسلام حمیدرضا ارباب‌سلیمانی با بیان اینکه 20 هزار دانش آموز 11 تا 18 ساله عضو حلقه‌های تربیتی طرح چهره به چهره در همه  استان‌های کشور هستند، گفت: اساس این طرح یک حرکت دلسوزانه است و افرادی که به آن ورود پیدا می‌کنند با این باور که زکات عمر خود را پرداخت می‌کنند، در این مسیر قرار گرفته‌اند.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: با روحیه مضاعف، برنامه‌ریزی صحیح و استفاده از تجارب و راهنمایی پیشگامان حوزه تربیت، باید جلسات مستمر و هفتگی را تقویت کرد.
در ادامه این نشست «محمدتقي محمديان» رئيس دبيرخانه شوراي سياست‌گذاري ستاد هماهنگي كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد كشور و سرپرست ستاد استان اصفهان گفت: تربیت کار بسیار ارزشمندی است و در این مقطع زمانی یکی از اتفاقات لازم در جامعه ما هست.
همچنین حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی مسئول طرح چهره به چهره در استان اصفهان با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، گفت: کسی را که شما به او چیزی یاد دهید یا به راه مستقیم هدایت کنید در واقع او را احیا کرده‌اید و این نشان از اهمیت فعالیت‌های تربیتی دارد.