کانون‌های مساجد اثرگذارترین نقش را در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ایفا می‌کنند
کانون‌هاي مساجد اثرگذارترين نقش را در مقابله با تهاجم فرهنگي دشمن ايفا مي‌کنند
در آیین افتتاح کانون فرهنگی هنری شهدای لتحر کاشان مطرح شد؛

کانون‌های مساجد اثرگذارترین نقش را در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ایفا می‌کنند

محمديان، در آيين افتتاح کانون فرهنگي هنري شهداي لتحر کاشان، با بيان اينکه کانون‌هاي مساجد امن‌ترين و تاثيرگذارترين نقطه در مقابله با تهاجم فرهنگي محسوب مي‌شوند، گفت: نظام تربيتي مساجد تاثير بسزايي بر نسل جوان دارد.
شناسه خبر : 45566 تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد از استان اصفهان: «محمدتقی محمدیان» در آیین افتتاح کانون فرهنگی هنری «شهدای لتحر کاشان» که به مناسبت 18 اسفندماه (سالروز تاسيس کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد) برگزار شد، گفت: نظام تربیتی مسجد و از جمله کانون های مساجد در دوره تهاجم فرهنگی، برای نسل جوان  کارساز، اثرگذار و نقش‌آفرین است.

رئیس دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد زمانی که دشمن خانه به خانه برای فرزندان ما با روش مختلف برنامه‌ریزی می‌کند، امروز امن‌ترین و نورانی‌ترین نقطه است.

وی تصریح کرد: خدمت کردن در خانه خدا با فراهم کردن حضور بچه‌ها و کمک به فعالان در کانون‌های مساجد در این وانفسای فرهنگی از مصادیق خدمت به خدا و‌ عمران و آبادی مسجد است.

در ادامه «سعید ضابطی» با بیان اینکه  کانون‌های فرهنگی هنری مساجد 15 سال بعد از انقلاب اسلامی تاسیس شدند، گفت: ابزار فرهنگ و هنر تاثیرگذارتر از هر تریبونی است و باید در توسعه و افزایش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و تقویت آنها تلاش کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی کاشان با بیان اینکه رویکرد‌ دولت بازگشت به نهضت مساجد است، افزود: پرورش یافتگان مساجد در جنگ تحمیلی از ایران دفاع کردند و امروزه هر چقدر از مساجد و‌ قرآن دور باشیم در دام‌های بیگانگان و دشمنان گرفتار می‌شویم.

گفتنی است: کانون فرهنگی هنری شهدای لتحر در مساحتی در 220 متر در مسجد امام حسن مجتبی(ع) با عضویت 200 نونهال و نوجوان به صورت روزانه با انجام برنامه های فرهنگی، هنری و‌ ورزشی و کلاس های آموزشی و قرآنی فعالیت می‌کند.