گردهمایی و ضیافت افطار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمینی‌شهر برگزار شد
گردهمايي و ضيافت افطار کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان خميني‌شهر برگزار شد
با حضور سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان؛

گردهمایی و ضیافت افطار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمینی‌شهر برگزار شد

گردهمايي و ضيافت افطار کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان خميني‌شهر با حضور «محمدتقي محمديان» رئيس دبيرخانه شوراي سياست‌گذاري ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور و سرپرست ستاد استان اصفهان به ميزباني کانون فرهنگي هنري دارالقرآن رضوي برگزار شد.
شناسه خبر : 46005 تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۳۴

به گزارش روابط عمومي ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد از استان اصفهان: گردهمایی و ضیافت افطار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمینی‌شهر با حضور «محمدتقی محمدیان» رئیس دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و سرپرست ستاد استان اصفهان به میزبانی کانون فرهنگی هنری دارالقرآن رضوی برگزار شد.

محمديان، در این گردهمایی با اشاره به اينکه مسجد در کيان اعتقادي ما از جايگاه وسيعي برخوردار است، تصريح کرد: انقلاب شکوهمند ايران اسلامي نيز خاستگاهي مسجدي دارد، از سوي ديگر حسب معارف وحياني و روايي، مسجد سه رکن دارد؛ اولا خانه خدا و بيت‌الله است و ارجحيت کافي دارد؛ دوما پناهگاه مردم و سوما پايگاه ولايت است.
سرپرست ستاد هماهنگي کانون‌های مساجد استان اصفهان با بيان اينکه مسجد همه کارکردهاي امدادي و اجتماعي را در دل خود جاي داده است، افزود: نقطه اتفاق همه تعالي‌ها از مسجد آغاز مي‌شود؛ مسجد خانه اول ما است و از بُعد نيايشي و اجتماعي اهميت دارد، لذا افرادي که توفيق پيدا مي‌کنند تا در مسجد حضور يابند، بايد اين اهليت را در خود ايجاد و خودسازي کنند.
وي با بيان اينکه امروز لازم است نسبت خود را با مساجد بازبيني کنيم، خاطر نشان کرد: امام راحل فرمود: مسجد سنگر است و ما انقلاب کرديم که امور از مساجد اداره شود؛ بنابراين همه مومنان و خدمتگزاران به مردم، بايد يکبار ديگر نسبت خود را با مسجد مورد بازبيني قرار دهند.