دوره آموزشی «اصول و مبانی معارف انقلاب اسلامی» در اصفهان آغاز شد
دوره آموزشي «اصول و مباني معارف انقلاب اسلامي» در اصفهان آغاز شد
همزمان با ایام دهه کرامت؛

دوره آموزشی «اصول و مبانی معارف انقلاب اسلامی» در اصفهان آغاز شد

دوره آموزشي «اصول و مباني معارف انقلاب اسلامي» ويژه اعضاي کانون هاي مساجد، فعالان فرهنگي، طلاب و دانشجويان در اصفهان آغاز شد.
شناسه خبر : 47741 تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۲۴

به گزارش روابط عمومي ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، دوره آموزشی «اصول و مبانی معارف انقلاب اسلامی» ویژه اعضای کانونهای مساجد، فعالان فرهنگی، طلاب و دانشجویان همزمان با ایام پر خیر و برکت دهه کرامت در اصفهان آغاز شد.

 

بنا بر این گزارش این دوره با مشارکت و همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و قرارگاه راهبردی جوانان مومن و انقلابی برگزار می شود و تدریس دروس و سرفصل ها توسط اساتید موسسه حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی انجام می شود.

 

مبانی قرآنی انقلاب اسلامی،  سیره سیاسی مبارزاتی ائمه اطهار علیهم السلام،  آشنایی با اندیشه امام خمینی (ره)،  طرحی از اندیشه و رهبری آیت الله خامنه ای دامت برکاته، انقلاب و انقلابیگری و الگوی مواجهه با بیانات رهبر معظم انقلاب از سرفصل های این دوره آموزشی هستند.

 

دوره آموزشی «اصول و مبانی معارف انقلاب اسلامی» در قالب کارگاه‌های آموزشی به صورت حضوری و مجازی در 64 ساعت آموزشی و طی 16 هفته در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برگزار می شود.