کار فرهنگی در مساجد اجر دنیا و آخرت و حتی توفیق شهادت را به همراه دارد
کار فرهنگي در مساجد اجر دنيا و آخرت و حتي توفيق شهادت را به همراه دارد
مسئول گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی:

کار فرهنگی در مساجد اجر دنیا و آخرت و حتی توفیق شهادت را به همراه دارد

نويسنده کتاب خاطرات شهدا با اشاره به تاثيرات کار فرهنگي در مسجد، گفت: اين تلاش هاي خالصانه اجر دنيا و آخرت و حتي توفيق شهادت را به همراه دارد.
شناسه خبر : 52488 تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، «محسن عمادی» در گردهمایی مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزیده طرح اوقات فراغت به میزبانی اصفهان اظهارداشت: مسجد محل تربیت نیروی توانمند و متعهد برای خدمت به جامعه است و افراد بسیاری در این مراکز رشد پیدا کرده اند.

مسئول گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی با اشاره به ثمرات سازنده کار فرهنگی و تربیتی در مسجد، افزود: تیم سازی، رشد فرهنگی و تمدن سازی از مسجد آغاز و تداوم می یابد و این مراکز مهم دینی در دوران انقلاب اسلامی منشا رشد و پیشرفت جامعه بوده اند.

وی با بیان اینکه شهدا تربیت یافته مسجد هستند، تصریح کرد: این افراد صالح در مساجد تربیت شده و از منظر اخلاقی و معنوی رشد پیدا کرده اند.

نویسنده کتاب خاطرات شهدا ادامه داد: خاطرات شهدا و بسیاری از افراد مخلص فرهنگی مساجد، حکایت از اجر و پاداش مادی و معنوی در دنیا و آخرت بوده که به آنان رسیده و پروردگار عالم زمینه ساز حل مشکلات دنیایی آنان شده است.

وی یادآورشد: کار در مسجد نه تنها پاداش دارد بلکه توفیق شهادت را نیز برای افراد فراهم می سازد.

عمادی با بیان اینکه بسیاری از شهدا رسیدن به این جایگاه مهم را از کار در مسجد بدست آوردند، اذعان داشت: کار صادقانه و مخلصانه آنان و کمک به توسعه فرهنگی دینی جایگاه مهمی را برایشان فراهم ساخت.

وی کار در این حوزه را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: جذب یک نفر به مسجد و کار رای تقویت ارتباط او با حضرت حق، کار بسیاری مهمی به شمار می رود.

تاثیر رسانه در تبلیغات و جنگ ترکیبی

نویسنده کتاب خاطرات شهدا به وضعیت بین الملل اشاره کرد و گفت: دشمن از تمام ظرفیت نظامی خود برای رسیدن به اهدافش استفاده می کند اما از فرصت های رسانه ای غافل نیست.

وی ادامه داد: آنان برای نابودی نظام و انحراف جوانان ما از ظرفیت رسانه ای استفاده می کنند در حالی که ما کمتر به این موضوع توجه کرده ایم.

عمادی از مسئولان کانون های مساجد خواست تا نسبت به تولید محتوای فرهنگی  کار رسانه ای دقت داشته باشند و هدایت فکری را با تولیدات ناب انجام دهند.