«قرارگاه جهادی نمایش مساجد» سال آینده تشکیل می شود
«قرارگاه جهادي نمايش مساجد» سال آينده تشکيل مي شود
مشاور هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور:

«قرارگاه جهادی نمایش مساجد» سال آینده تشکیل می شود

حسين عالم بخش در آئين اختتاميه گردهمايي آموزشي توجيهي کارشناسان فرهنگي هنري و آموزش ستادهاي استاني کانون‌هاي مساجد کشور، از تشکيل «قرارگاه جهادي نمايش» کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در سال آينده خبر داد.
شناسه خبر : 52540 تاریخ انتشار : ۲ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، «حسین عالم بخش» در آئین اختتامیه گردهمایی آموزشی توجیهی کارشناسان فرهنگی هنری و آموزش ستادهای استانی کانون‌های مساجد کشور، به تشکیل قرارگاه جهادی نمایش اشاره نمود و گفت: قرارگاه جهادی نمایش کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال آینده فعالیت خود را آغاز خواهد نمود و ستادهای استانی متولی اجرای آن در خواهند بود.
مشاور هنری و مدیر مدرسه تئاتر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: در راستای اجرای این طرح در مرحله اول گروه های نمایشی کانون های هر استان در سطح مناطق محروم و کم برخوردار استان خود اجرای نمایش خواهند داشت و در ادامه همچنین امکان اجرای نمایش سایر استان ها را خواهند داشت.

وی اضافه کرد: این قرارگاه ابتدا در مناطق کم برخوردار شهر تهران اجرا شده است اما برای اولین بار است که به صورت کشوری اجرا می گردد و یک شبکه بسیار بزرگی را در سطح کشور ایجاد خواهد نمود. یکی از اهداف تشکیل قرارگاه این است که تلاش کنیم در راستای جهاد فرهنگی و با کمک هنرهای نمایشی به مسائل مهم فرهنگی بپردازیم.

عالم بخش در پایان با اشاره به جشنواره تئاتر شبستان گفت: هفته آینده فراخوان جشنواره تئاتر منتشر خواهد شد و در این دوره از جشنواره گروه های شرکت کننده باید از گروه های نمایشی کانونی باشند.