رویداد ملّی «رشدآوند» در اصفهان برگزار می شود
رويداد ملّي «رشدآوند» در اصفهان برگزار مي شود
با هدف دریافت و معرفی الگوهای تربیتی موفق:

رویداد ملّی «رشدآوند» در اصفهان برگزار می شود

رويداد ملّي «رشدآوند» باهدف کشف، احصاء، معرفي و تشويق الگوهاي موفق تربيتي در راستاي تقويت تعامل خانواده‌ها با کانون هاي فرهنگي هنري و مراکز تربيتي، اجتماعي برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 52659 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۹

به گزارش روابط عمومي ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، رویداد ملّی «رشدآوند» با هدف جمع آوری الگوها و ایده های تعامل خانواده با مسجد و مدرسه برگزار می گردد.

این رویداد بر کشف، احصاء، معرفی و تشویق هر اقدام یا ایده نوآورانه ای که بتواند ارتباط بین خانواده‌ها با مساجد و مدارس یا حداقل یکی از این دو کانون را تقویت کرده باشد، متمرکز است.

شایان ذکر است، معرفی رسانه ای الگوهای برتر، حمایت مالی از الگوپردازان برتر، گواهینامه رویداد، عضویت در کارگروه های تخصصی مرتبط همراه با ایجاد فرصت منتوری و اهدا جوایز نقدی به نفرات برتر از جمله فرصت های این رویداد می باشد.

از فعالان کانون های فرهنگی هنری دعوت می شود با ثبت الگوهایی که تجربه کرده اند یا می شناسند و از این ویژگی برخوردار است در این رویداد ملی شرکت نمایند و از فرصت های آن بهره مند شوند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در رویداد ملّی «رشدآوند»، می توانند به آدرس https://kariznegar.ir/karizman/40 مراجعه نمایند و یا با شماره 09132276251 تماس حاصل فرمایند.