مدیران کانون مساجد جهادگران عملیات های فرهنگی جامعه هستند
مديران کانون مساجد جهادگران عمليات هاي فرهنگي جامعه هستند
نشست فصلی کانون های فرهنگی و هنری شهرستان نجف آباد؛

مدیران کانون مساجد جهادگران عملیات های فرهنگی جامعه هستند

معاون استاندار و فرماندار ويژه نجف آباد گفت: مديران کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد جهادگران عمليات هاي فرهنگي و در خط مقدم حفظ سرمايه انساني جامعه هستند.
شناسه خبر : 52685 تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، موسی مباشری در نشست فصلی مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد نجف آباد که با حضور مدیرکل استان‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همراه بود، اظهارداشت: حفظ سرمایه انسانی از انحراف و مشکلات اجتماعی بسیار مهم بوده و باید برای آن برنامه ریزی و اقدام اساسی صورت بگیرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد با اشاره به حوادث سال گذشته کشورمان افزود: دشمن در آن شرایط نیروی انسانی و نوجوانان را هدف قرار داده بود و با برنامه مشخص وارد میدان شد.

وی با بیان اینکه دشمن سرمایه گذاری خوبی برای انحراف جوانان انجام داده، تصریح کرد: در درون کشور باید در مقابله با آن برنامه ریزی و تصمیمات کلان و خرد موثری گرفته شود و نگذاریم جامعه متضرر شود.

مباشری نقش مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد را در این شرایط مهم دانست و اذعان کرد: مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد جهادگران عملیات های فرهنگی و در خط مقدم حفظ سرمایه انسانی جامعه هستند که خالصانه و دلسوزانه کار می کنند.

وی پشیتبانی و حمایت از آنان برای نقش آفرینی فرهنگی و اجتماعی را ضروری خواند و گفت: در کشورمان باید از این جریان ها حمایت شود و مسئولان وزار فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران محلی از کانون ها حمایت کنند.

فرماندار ویژه نجف آباد ادامه داد: عملیات روانی دشمن به قدری بوده که بسیاری هر لحظه نابودی نظام را پیش بینی می کنند و این نقش رسانه و جنگ فرهنگی است که مغزها را شستشو می دهد.

وی خاطرنشان کرد: هجمه دشمن علیه نظام بسیار زیاد است اما در داخل کشور باید برنامه ریزی و اقدام جدی را برای خنثی سازی اهداف آنان انجام دهیم.