پویش کاشت درخت زیتون در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان اجرا می شود
پويش کاشت درخت زيتون در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اصفهان اجرا مي شود
پیکار علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل

پویش کاشت درخت زیتون در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان اجرا می شود

پويش کاشت درخت زيتون و هديه آن براي آيندۀ کودکان در فلسطين در سطح مساجد و کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اصفهان اجرا مي شود.
شناسه خبر : 52737 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، پویش کاشت #درخت_زیتون و هدیه آن برای آیندۀ کودکان در فلسطین با هدف افزایش وحدت و انسجام‌ در پیکار علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل در سطح مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان اجرا می گردد.

 

در این راستا از تمامی فعالان فرهنگی دعوت می شود به عنوان یک آزادی‌خواه با کاشتن #درخت_زیتون در فضای مسجد و کانون فرهنگی هنری و هدیه آن برای آیندۀ کودکان در فلسطین، فصل تازه‌ای را در مبارزه با استکبار جهانی پدید آورید.

 

برای پیکار علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل لازم نیست فلسطینی باشید یا به جنگ رو در رو بروید؛ رژیمی که از دیرباز با قطع درختان زیتون، آیندهٔ کودکان این مرز و بوم را هدف گرفته بود و این روزها برای خاموش کردن شعله مقاومت جان کودکان را نشانه می‌رود.

 

گفتنی است زیتون برای فلسطینیان معنایی بیش از یک درخت دارد: استقامت زیتون، امروز، یادآور مقاومت و میوه‌های فردایش برکت سفرۀ آیندگانِ سرزمین ابراهیم خلیل خواهد شد.

 

صبح روشن و امیدبخش کودکان فلسطینی از لابه‌لای شاخه‌های درختان زیتون طلوع می‌کند.

 

ما با پرورش نهال، کاشت، نگهداری و وقف درختان زیتون در هر جای ممکن، فلسطین آزاد و زیبا را دوباره می‌سازیم. نهالی که بر ویرانه‌های رژیم غاصب صهیونیستی بارور می‌شود و با میوه‌هایش به زندگی مستضعفان رونقی تازه می‌بخشد.

 

علاقمندان می توانند هم‌اکنون با ورود به سایت نهضت درخت، درختان اهدایی‌شان را ثبت نمایند؛ تا وحدت و انسجام‌مان باعث وحشت زیاده‌خواهان و دلگرمی مستضعفین جهان شود.