شب شعر مقاومت به میزبانی کانون های مساجد شهرستان نجف آباد برگزار شد
شب شعر مقاومت به ميزباني کانون هاي مساجد شهرستان نجف آباد برگزار شد
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی؛

شب شعر مقاومت به میزبانی کانون های مساجد شهرستان نجف آباد برگزار شد

محفل شعر به ياد شهداي مظلوم غزه همزمان با هفته کتاب و کتابخواني و به ميزباني کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان نجف آباد برگزار شد.
شناسه خبر : 52951 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، شب شعر مقاومت چهارشنبه (24آبان‌ماه) به یاد شهدای مظلوم غزه و به مناسبت هفته کتاب، به همت کانون فرهنگی و هنری حضرت قائم(عج) روستای جلال آباد شهرستان نجف آباد برگزار گردید.

در ابتدای همایش، حجت الاسلام والمسلمین حسناتی امام جمعه شهرستان نجف آباد ضمن گرامیداشت یاد علامه طباطبایی(ره) گفت: کتاب خواندن هنر و سبک زندگی است، سبک زندگی که با خواندن کتاب های فاخر و ارزشمند رنگ و بوی انسانی، اسلامی و متعالی می گیرد.

 

اگر دین دارید باید دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید

امام جمعه شهرستان نجف آباد در بخشی از سخنان خود به وقایع اخیر در غزه اشاره کرد و گفت: آنچه در فلسطین اتفاق می افتد، قصه ی حیات حق و مرگ باطل است و دشمن با این اشتباهات مرگ باطل را سریعتر می‌کند.

وی ادامه داد: ضربه ای که فلسطین به دشمن زده است خواب را از او گرفته است و برگزاری برنامه هایی مثل همین شب شعر مقاومت برای زنده نگه داشتن این حرکت در قلب جامعه بسیار ضروری است.

گفتنی است در ادامه چند تن از شعرای شهرستان و نیز کانون های فرهنگی هنری مساجد با موضوع مقاومت و غزه آثار خود را ارائه دادند.