سومین جلسه دوره آموزشی «قطب نما» در اصفهان برگزار شد
سومين جلسه دوره آموزشي «قطب نما» در اصفهان برگزار شد
با هدف تربیت مربی نوجوان؛

سومین جلسه دوره آموزشی «قطب نما» در اصفهان برگزار شد

دوره آموزشي «قطب نما» ويژه تربيت مربي نوجوان با نگاهي جديد و تخصصي به تربيت و توانمندسازي با محوريت نوجوانان نسل آلفا و زد در اصفهان برگزار شد.
شناسه خبر : 53105 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از  استان اصفهان، سومین جلسه دوره آموزشی «قطب نما» پنجشنبه (2آذر) با موضوع همکاران آنلاين(نوجوانان و برنامه‌ريزي فرهنگي) و با حضور دکتر علي بلور فروش زاده در ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اصفهان برگزار شد.

گفتنی است این دوره باهدف تربيت مربي نوجوان با محوريت نوجوانان نسل آلفا و زد و با مشارکت و همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، پژوهشکده مهرستان، دانشگاه اصفهان و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

سفری با نوجوان(آشنایی با نوجوانی و تغییرات آن)، شهروندان دیجیتال(نسبت نوجوانان و جامعه) و همکاران آنلاین(نوجوانان و برنامه‌ریزی فرهنگی) از سرفصل های این دوره آموزشی هستند.

دوره آموزشی «قطب نما» با شرکت بیش از 70 نفر از علاقه مندان، در قالب کارگاه‌های آموزشی به صورت حضوری و مجازی در 30 ساعت آموزشی و طی 4  هفته در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برگزار می شود.