جهش در جهان اسلام با نابودی اسرائیل رقم می خورد
جهش در جهان اسلام با نابودي اسرائيل رقم مي خورد
معاون سیاسی سپاه پاسداران:

جهش در جهان اسلام با نابودی اسرائیل رقم می خورد

سردار جواني با اشاره به پيامدهاي مثبت و سازنده حذف اسرائيل از جهان گفت: جهش در جهان اسلام با نابودي اسرائيل رقم مي خورد و آرامش و آسايش به وجود مي آيد.
شناسه خبر : 53117 تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، در دومين نشست از سلسله نشست هاي «مسئله فلسطين»، پنجشنبه (2 آذرماه) که در حمايت از مظلوميت مردم فلسطين و بررسي رويدادهاي اخير فلسطين، به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری استان اصفهان برگزار شد، سردار پاسدار «یدالله جوانی» اظهارداشت: اسرائیل عامل اساسی در جلوگیری از گسترش اسلام در دنیا است و این رژیم غاصب با این هدف تشکیل و حمایت می شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه از این دولت ظالم به عنوان غده سرطانی یاد می شود، افزود: حذف آن به رشد تعالی جهان می انجامد و جهش در جهان اسلام با نابودی اسرائیل رقم می خورد و آرامش و آسایش به وجود می آید.

وی ادامه داد: انتظار فرج بدون دعای برای نابودی اسرائیل معنا ندارد و کسی نمی تواند همزمان خواهان پیشرفت جهان اسلام باشد اما حامی مظلومان عالم از جمله فلسطینیان نباشد.

سردار جوانی به وحدت و اتحادی که در دنیا برای نابودی اسرائیل ایجاد شده اشاره کرد و اذعان داشت: چهره واقعی رژیم صهیونیستی در این دوران سخت بیش از ۴۰ روز اخیر برای دنیا مشخص شده و با بیداری صورت گرفته تظاهرات در بخش های مختلف کشورها در حمایت از فلسطین انجام و همه خواهان پایان ظلم و استقلال هستند.

وی همراهی جریان مقاومت در حمایت از فلسطین را حرکتی ماندگار در شکست اسرائیل دانست و تصریح کرد: امروز یک دوست خوب در کنار فلسطین قرار گرفته که بدون هیچ انحراف و رفتارهای غلطی برای استقلال ملت آنان همراهی می کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: خط مقاومت این روزها قوی تر شده و جریان سازش کم رنگ تر از گذشته شده است که البته همراهی ها و سیاست های برخی دولت های عربی همچنان در حمایت از اسرائیل و آمریکا وجود دارد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای دستیابی به اهداف خود در مقابل خواسته مردم فلسطین ایستاده است، تصریح کرد: مسئولیت و جایگاه فلسطین و قدس کامل مشخص است که آنجا یک نقطه از حکومت اسلامی بوده و یهودیان جایگاهی ندارند.

جوانی ادامه داد: اسرائیل باید فلسطین را رها کند و در مقابل ملت مظلوم آن کشور که خواهان استقلال هستند نایستد.

وی تلاش برای آتش بست را اقدامی جمعی در جلوگیری از کشتارهای مظلومانه خواند و یادآورشد: جمهوری اسلامی ایران از این وضعیت ابراز تاسف کرده و خواهان پایان جنگ برای جلوگیری از کشتار بی رحمانه است.

سردار جوانی به موضع آمریکا برای آتش بست اشاره کرد و گفت: دولت آمریکا از افزایش دامنه جنگ در هراس بوده که خواسته آتش بست را به سازمان ملل اعلام کرد.

نقش مساجد در پاسخگویی به شبهات

وی در بخشی از سخنان خود پاسخگویی به شبهات و سوالات در حوزه های مختلف را مهم خواند و اظهارداشت: مساجد بستر مناسب برای پاسخگویی به سوالات هستند

معاون سیاسی سپاه انقلاب اسلامی بخشی از سوالات و شبهات را مربوط به موضوعات بین الملل اعلام کرد و افزود: موضوع فلسطین در ذهن افراد و نسل جدید سوالات زیادی ایجاد کرده که باید پاسخگوی آن باشیم.