توانمندسازی گروه‌های هنری کانون‌های مساجد استان اصفهان انجام می‌شود
توانمندسازي گروه‌هاي هنري کانون‌هاي مساجد استان اصفهان انجام مي‌شود

توانمندسازی گروه‌های هنری کانون‌های مساجد استان اصفهان انجام می‌شود

توانمندسازي مربيان و اعضاي گروه هاي سرود و نمايش کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اصفهان انجام مي شود.
شناسه خبر : 54292 تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، «محمدتقی محمدیان» ضمن اشاره به توانمندسازی و تقویت گروه های هنری کانون های مساجد استان اظهارداشت: دوره تربیت مربی سرود و توانمندسازی اعضای گروه های نمایش کانون های مساجد اصفهان برگزار می شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان افزود: تربیت مربی گروه های سرود به میزبانی نجف آباد برگزار می شود که تمهیدات لازم برای این کار در آن شهرستان صورت گرفته است.

وی با اشاره به دوره مهارتی تئاتر گفت: دوره مهارتی اندیشه ای مدرسه تئاتر برای اعضا و سرگروه های نمایش کانون های فرهنگی هنری مساجد پیش بینی شده که در محل مجتمع صائب برگزار می شود.

 

محمدیان با بیان اینکه این دوره مهارتی با حضور مدیر مدرسه تئاتر شبستان پنج شنبه ۲۱ دیماه برگزار خواهد شد، اذعان داشت: بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل هنری و نیازهای تئاتر محور برنامه های این نشست است.

وی با بیان اینکه در دوره های آموزشی گروه های هنری، توانمندسازی و مهارت افزایی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: این دوره ها بر کیفیت کار گروه های هنری می افزاید و قابل رقابت با دیگر مراکز خواهند بود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان همچنین از فعالیت بیش از ۴۳۰ گروه سرود و نزدیک به ۳۰۰ گروه نمایش در این استان خبرداد وگفت: نوجوانان با استعداد در این گروه ها ساماندهی و فعالیت تخصصی انجام می دهند و گروه های سرود و تئاتر در مراسم کانون نقش مهمی دارند.