اجلاسیه استانی قاریان طرح «مسجد، پایگاه قرآن» استان اصفهان
اجلاسيه استاني قاريان طرح «مسجد، پايگاه قرآن» استان اصفهان
27 دی برگزار می شود؛

اجلاسیه استانی قاریان طرح «مسجد، پایگاه قرآن» استان اصفهان

اجلاسيه استاني قاريان طرح «مسجد، پايگاه قــرآن» باهدف توسعه و تبيين طرح برگزار مي شود.
شناسه خبر : 57244 تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، اجلاسیه استانی قاریان طرح «مسجد، پایگاه قــرآن» با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ‌در خصوص قرار گرفتن مساجد به عنوان پایگاه قرآنی، به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و با همکاری اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان اصفهان برگزار می شود.

 

افزایش تعاملات و هم افزایی بین دستگاه های فرهنگی و موسسات قرآنی، توسعه کمی و کیفی و تبیین طرح «مسجد، پایگاه قرآن»، شناسایی و توجیه قاریان علاقه مند به شرکت در این طرح از جمله اهداف برگزاری این اجلاسیه می باشد.

 

خاطر نشان می شود، این طرح همزمان با سراسر کشور در ۲۰۰ کانون فرهنگی و هنری استان اصفهان اجرا می شود که کانون های مجری علاوه بر تلاوت نور روزانه، کلاس های آموزشی قرآنی و فعالیت های قرآنی دیگر کرسی های تلاوت را برگزار می کنند.

 

همچنین این دسته از کانون ها مسابقات، رویدادها و برنامه های قرآنی را با حضور افراد برجسته و توانمند برگزار می کنند که خود فرصتی برای گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی و همچنین شناسایی استعدادها در این زمینه است. 

 

شایان ذکر است این جلسه چهارشنبه(27دی ماه) ساعت 15، با حضور قاریان و فعالان قرآنی در محل ستاد استان به نشانی اصفهان-خیابان صائب-جنب آرامگاه صائب-مجتمع فرهنگی صائب برگزار می گردد.