کرسی تلاوت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رونمایی شد
کرسي تلاوت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد رونمايي شد
همزمان با اجلاسیه استانی قاریان طرح «مسجد، پایگاه قرآن»؛

کرسی تلاوت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رونمایی شد

همزمان با اجلاسيه قاريان قرآن طرح «مسجد، پايگاه قرآن» استان اصفهان از کرسي تلاوت کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد رونمايي شد.
شناسه خبر : 58944 تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۳۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، نخستین اجلاسیه استانی، باهدف توسعه و تبیین طرح «مسجد، پایگاه قرآن» و هم‌افزایی قاریان علاقه‌مند به شرکت در این طرح برگزار شد.

این اجلاسیه در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و با حضور قاریان برجسته استانی، کشوری و قاریان محلی و خادمین قرآنی برگزار شد.

تلاوت مجلسی قاریان مسجدی، اجرای تواشیح کانون های فرهنگی و هنری مساجد و سخنرانی و بیان راهبردهای طرح های قرآنی از جمله برنامه های این رویداد بود.

 

پوستر کرسی تلاوت کانون‌های مساجد رونمایی شد

خادم مخلص قرآن باشیم

استاد و پیشکسوت قرآنی در این اجلاسیه با اشاره به جایگاه قرآن در زندگی و نقش خادمی این مسیر گفت: همه خادم مخلص قرآن باشیم که نتایج آن را در زندگی فردی و اجتماعی خواهیم دید.

«سید ناصر رضوی» با بیان اینکه حضور در محافل قرآنی و خدمت به ساحت مقدس این کتاب آسمانی منجر به استجابت دعا می شود، تصریح کرد: فیض عظیمی که بچه های مسجد برای خدمت به قرآن یافته اند منجر به رشد فردی آن ها خواهد شد.

وی ادامه داد: همت و اراده جمعی همگانی برای گسترش فرهنگ قرآنی نیاز است تا اینگونه از مهجوریت این کتاب بکاهیم و در زندگی از آن کسب معرفت کنیم و راه هدایت را بجوییم.

رضوی با اشاره مسیر هدایت و پیشرفت این کتاب آسمانی تصریح کرد: برخی راه سعادت را در فال و خرافات می جویند در حالی که قرآن بهترین هدایت کننده و گشاینده است.

وی بر تقویت جلسات قرآنی تاکید کرد و اذعان داشت: دشمن فعالان دینی و قرآنی را هدف قرار داده تا با آنان را از اهدافشان باز بدارد اما نباید در برابر سختی ها عقب نشینی کنیم.