نمایشگاه دستاوردهای بانوان کانونی دریچه‌ای به سمت امید
نمايشگاه دستاوردهاي بانوان کانوني دريچه‌اي به سمت اميد

نمایشگاه دستاوردهای بانوان کانونی دریچه‌ای به سمت امید

برپايي نمايشگاه دستاوردهاي بانوان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در روستاي عزيزآباد تيران نمايشي از توانمندي هاي زنان و دختران روستا و دريچه اي رو به اميد است.
شناسه خبر : 60051 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۱۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، سومین نمایشگاه دستاوردهای بانوان روستایی با محوریت کانون شهدای عزیزآباد از توابع تیران با حضور زنان و دختران کارآفرین‏ اهالی فرهنگ وهنر و مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای بانوان روستایی اتفاقی ارزشمند برای معرفی ظرفیت و توانمندی زنان و دختران روستایی است و میزبانی یک کانون فرهنگی هنری از این رویداد آن هم در محل مسجد بر ارزش این برنامه افزوده است.

کانون فرهنگی هنری شهدای عزیزآباد توسط یکی از مادران روستا مدیریت می شود و دختران جوان و نوجوان بازوان اجرایی کانون و مدیرآن هستند که در کنار همدیگر و با حمایت مردم روستا کارهای فرهنگی بزرگی را رقم زده اند.

این کانون با برپایی نمایشگاه دستاوردهای بانوان درهای امید را به سوی جامعه و منطقه هدف خود باز کرده و نشان داده که جامعه زنان چه توانمندی هایی را در وجود خود تقویت کرده اند.

کارآفرینی و اشتغال بانوان در منزل یک شاخصه مثبت محسوب می شود که به اقتصاد خانه کمک می کند و فرزندان نیز با روحیه کار و تلاش پرورش می یابند.

نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های بانوان دریچه‌ای به سمت امید

کانون مسجد مرکز آموزش و توانمندسازی جوانان و نوجوانان
مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای عزیزآباد با اشاره به نمایشگاه دستاوردهای بانوان اظهارداشت: این نمایشگاه توانایی‏، استعداد و فرصت های اشتغال زنان و دختران روستایی را به تصویر کشیده است.

مریم شهیدی ادامه داد: این بانوان با فراگیری مهارت های آموزشی توانسته اند بر اساس تلاش و همت خود مسیر موفقیت را طی کنند.

وی اشتغال زایی و کمک به رشد دیگران را از شاخصه های کار و تلاش با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد برشمرد و اذعان داشت:  کانون مسجد مرکز آموزش و توانمندسازی جوانان و نوجوانان شده است.

شهیدی با بیان اینکه استعدادهای ناب در بین نوجوانان و جوانان روستایی نهفته است‏، تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد به رشد این ظرفیت ها کمک می کنند.

وی افزود: رفت و آمد از روستا به شهر یک دغدغه برای افراد و خانواده ها شده اما برگزاری همین دوره های آموزشی در روستا زمینه پیشرفت و آموزش مردم را فراهم ساخته است.

نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های بانوان دریچه‌ای به سمت امید

حس خوب بچه های روستا به کانون

این نمایشگاه و دیگر برنامه های فرهنگی هنری کانون مسجد روستای عزیزآباد علاوه بر شور و نشاطی که در روستا ایجاد کرده، حس خوبی نیز به نوجوانان و جوانان بخشیده است.

فعالیت های کانون خصوصا نمایشگاه دستاوردهای بانوان با مشارکت عمومی و حمایت مسئولان دهیاری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رقم خورده که هر ساله ماندگار می شود.

نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های بانوان دریچه‌ای به سمت امید