مدیران کانون‌های مساجد اصفهان مفاهیم خودکفایی را فراگرفتند
مديران کانون‌هاي مساجد اصفهان مفاهيم خودکفايي را فراگرفتند
در قالب دوره های آموزشی امور مالی کانون ها؛

مدیران کانون‌های مساجد اصفهان مفاهیم خودکفایی را فراگرفتند

«محمدتقي محمديان» گفت: مديران کانون هاي مساجد اين استان طي چند دوره آموزشي مفاهيم خودکفايي مالي و موضوعات مالياتي را فرا گرفتند.
شناسه خبر : 60396 تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، «محمدتقی محمدیان» با اشاره به دوره های آموزشی که برای مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان برگزار می شود، اظهارداشت: این کارگاه های نیم روزه و یک روزه با هدف توانمندسازی و ارتقا مهارت مدیران بوده تا در رسیدن به اهداف موفق تر عمل کنند.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان افزود: مدیران کانون ها این آموزش ها را به تیم اجرایی خود نیز منتقل کرده و با هم افزایی همدیگر اداره کانون را تسهیل خواهند کرد.

وی با اشاره به دوره های مرتبط با موضوعات مالی گفت: دوره آموزشی تامین منابع مالی با هدف خودکفایی و کاهش وابستگی به حمایت های دولتی برای مدیران کانون های مساجد برگزار شده تا آنان بتوانند به اهدافشان برسند.

 

محمدیان یادآورشد: خودکفایی مالی برای کانون های مساجد منجر به تداوم فعالیت ها و مانع از رکود برنامه های مراکز به سبب عدم اعتبارات خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعتبارات دولتی محدود است، تصریح کرد: کانون ها برای رفع محدودیت مالی حمایتی دولتی برنامه خودکفایی باید ترسیم کنند که در دوره های آموزشی به این موضوعات پرداخته می شود.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان اذعان داشت: دوره های مرتبط با موضوعات مالیاتی نیز برگزار شده تا کانون های مساجد دارای شناسه ملی قوانین مرتبط با این حوزه را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه این دوره های آموزشی با حمایت دستگاه های اداری و شهرداری اصفهان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: حدود ۲۰۰ مدیر مسئول از این خدمات آموزشی استفاده کرده اند.