فعالیت‌های بچه های مسجد نیازمند همکاری و حمایت است
فعاليت‌هاي بچه هاي مسجد نيازمند همکاري و حمايت است
امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان؛

فعالیت‌های بچه های مسجد نیازمند همکاری و حمایت است

حجت الاسلام «محمد قدوسي» با اشاره به فعاليت نوجوانان و جوانان در مساجد گفت: فعاليت هاي آنان نيازمند حمايت مادي و معنوي از سوي مسئولان دستگاه هاي فرهنگي، خيرين و متوليان مساجد است.
شناسه خبر : 60618 تاریخ انتشار : ۴ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، حجت الاسلام «محمد قدوسی» در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان که با حضور معاون ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد همراه بود اظهارداشت: بسیاری از برنامه های فرهنگی مساجد به همت اعضای کانون های فرهنگی و هنری انجام می شود و به سبب فعالیت این مراکز افراد زیادی جذب مساجد شده اند.

 

امام جمعه شهرستان فلاورجان افزود: تداوم این فعالیت ها نیازمند حمایت مادی و معنوی متولیان امر تا انگیزه فعالیت و همکاری ها تقویت شود.

وی همکاری اعضای هیات امنا مساجد، ائمه جماعات، دستگاه های فرهنگی و خیرین با بچه های مسجد را ضروری خواند.

 

حجت الاسلام قدوسی توسعه فعالیت های قرآنی را لازم دانست و اذعان داشت: مساجد بهترین مراکز برای انجام این دسته از فعالیت ها است و لازم است پیام ها و توصیه های قرآنی در رفتار و عمل نیز جاری شود.

 

فعالیت یکصد کانون فرهنگی و هنری در فلاورجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد فلاورجان به فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: حدود یکصد کانون فرهنگی و هنری در مساجد این شهرستان تاسیس شده که میزان فعالیت هر مرکز متفاوت است.

 

«سید الیاس صالحیان» ادامه داد: تعدادی از کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان در رویدادهای ملی حائز رتبه شده اند و توانسته اند فعالیت های شاخص ارائه دهند.

وی با بیان اینکه جریان سازی فرهنگی، هنری و قرآنی در محله ها با محوریت مساجد و فعالیت های کانون های مساجد ایجاد شده، تصریح کرد: برگزاری بسیاری از رویدادهای فرهنگی و هنری فلاورجان در شهرها و روستاها توسط کانون های فرهنگی و هنری انجام می شود.