کسب رتبه های برتر شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» توسط بچه های مسجد استان اصفهان
کسب رتبه هاي برتر شانزدهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامّتان» توسط بچه هاي مسجد استان اصفهان
اختتامیه شانزدهمین دوره کشوری مسابقات قرآنی مدهامتان؛

کسب رتبه های برتر شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» توسط بچه های مسجد استان اصفهان

در آئين اختتاميه شانزدهمين دوره کشوري مسابقات قرآني مدهامتان، اين دوره از مسابقات برترين هاي خود را شناخت و 3 نفر قاريان و حافظان استان اصفهان توانستند رتبه هاي برتر را کسب نمايند و در آئين اختتاميه از برگزيدگان اين دوره تجليل به عمل آمد.
شناسه خبر : 60773 تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، آئین اختتامیه شانزدهمین دوره کشوری مسابقات قرآنی مدهامتان (دوشنبه14اسفند) با حضور حجت الاسلام خداداده رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان، دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان، حاج ماموستا امامی، امام جمعه محترم مهاباد و مشاور امور اهل سنت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بچه‌های مسجدی، اعضای کانون‌های مساجد کردستان و علاقه مندان کلام وحی برگزار شد.

مرحله کشوری این دوره از مسابقات در دو بخش برادران و خواهران 13 و 14 اسفند ماه به میزبانی سنندج برگزار گردید و 9 نفر از برگزیدگان استان اصفهان در این دوره از رقابت ها شرکت نمودند.

 

شایان ذکر در بخش برادران، آقایان: محمدرضا سلیمیان از شهرستان لنجان در بخش اذان، محمدرضا زینلی از شهرستان اصفهان در بخش قرائت تحقیق، محمدحسین وفایی از شهرستان گلپایگان در بخش قرائت ترتیل، علی مرتضی طایفه قنبر از شهرستان نجف آباد در بخش قرائت ترتیل، علی پرتونژاد از شهرستان اصفهان در بخش قرائت تقلیدی، محمدمهدی رضایی از شهرستان اصفهان در بخش حفظ کل و در بخش خواهران: نائمه دستور از شهرستان شاهین شهر در بخش قرائت ترتیل، زهرا قربانی از شهرستان اصفهان در بخش قرائت ترتیل، سارا شیراوند از شهرستان اصفهان در بخش حفظ کل این دوره از مسابقات شرکت نمودند.

 

در این اختتامیه، شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان برگزیدگان خود را شناخت و از حافظان و قاریان برگزیده مرحله کشوری تجلیل به عمل آمد.

 

در پایان گفتنی است رتبه های برتر مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به شرح ذیل است:

جناب آقای «محمد مهدی رضائی» | استان اصفهان | شهرستان اصفهان

رتبه نخست در بخش حفظ کل برادران بالای ۱۶ سال

 

سرکار خانم «سارا شیراوند» | استان اصفهان | شهرستان اصفهان

رتبه دوم در بخش حفظ کل خواهران بالای ۱۶ سال

 

سرکار خانم «نائمه دستور» | استان اصفهان | شهرستان شاهین شهر

رتبه دوم در بخش قرائت ترتیل زیر ۱۶ سال خواهران