دستاوردهای کانون‌های مساجد به نمایش گذاشته می‌شود
دستاوردهاي کانون‌هاي مساجد به نمايش گذاشته مي‌شود
به مناسبت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد؛

دستاوردهای کانون‌های مساجد به نمایش گذاشته می‌شود

دکتر محمديان: کانون هاي مساجد استان اصفهان دستاوردهاي خود را همزمان با دهه نکوداشت کانون هاي فرهنگي و هنري به نمايش مي گذارند.
شناسه خبر : 60840 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۴
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان به نقل از خبرگزاری شبستان اصفهان، محمدتقی محمدیان سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان ضمن اشاره به برنامه های ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد، اظهارداشت: در این ایام برنامه هایی توسط کانون های مساجد، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد استان در سطح مختلف شهری و روستایی اجرا می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان با بیان اینکه این مناسبت فرصت مناسبی برای معرفی کانون ها و جذب افراد است، افزود: کانون های مساجد این استان دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

وی ادامه داد: فعالیت ها و دستاوردها در قابل نمایشگاه عکس و پوستر، تولیدات و تورهای بازدید از مراکز به نمایش گذشته خواهد شد.

 

محمدیان تجلیل از اعضای برتر کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سطح در منطقه را یکی دیگر این فعالیت ها بیان کرد و اذعان داشت: این برنامه در شبستان مساجد و یا مدارس دانش آموزان انجام می شود.

وی اضافه کرد: تجلیل از برترین های کانون های مساجد زمینه ساز جذب افراد دیگر و حفظ اعضا خواهد شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان تبلیغات شهری و محلی مناسبت ۱۸ اسفند را از دیگر اقدامات این ایام بیان کرد و یادآورشد: شهرداری ها در این خصوص با کانون های مساجد همکاری می کنند.

وی برگزاری محافل قرآنی، مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده شهدا، تورهای دوچرخه سواری، برگزاری مسابقه و فعالیت های فرهنگی و هنری از این قبیل را از جمله برنامه های این ایام در سراسر استان اصفهان اعلام کرد.

 

محمدیان یادآورشد: هر شهرستان و کانون فرهنگی و هنری متناسب با شرایط و توانایی مالی خود برنامه ریزی و فعالیت هایی را اجرا می کند.

وی با بیان اینکه ۲ هزار کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان اصفهان تاسیس شده، خاطرنشان کرد: افتتاح کانون های تخصصی بانوان از جمله فعالیت های امسال بوده که در تعدادی از شهرستان ها آیین افتتاحیه این مراکز انجام می شود.