حمایت از کانون‌های مساجد در برنامه مدیریت استان اصفهان قرار گیرد
حمايت از کانون‌هاي مساجد در برنامه مديريت استان اصفهان قرار گيرد
در رویداد تشکیلاتی و اندیشه ورزی «حلقه وصل» عنوان شد؛

حمایت از کانون‌های مساجد در برنامه مدیریت استان اصفهان قرار گیرد

معاون ساماندهي و شبکه سازي ستاد کانون‌هاي مساجد کشور گفت: حمايت از کانون هاي مساجد در منظومه برنامه اي مديريت ارشد استان اصفهان قرار گيرد.
شناسه خبر : 60845 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، محمد تقی محمدیان در نشست با مدیران مسئول کانون‌های راهبر و معین استان اصفهان اظهارداشت: ۲ هزار کانون های فرهنگی و هنری در مساجد استان اصفهان تاسیس شده که سهم بالایی از فعالیت های فرهنگی و هنری مناطق مختلف را بر عهده دارند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان افزود: کانون های مساجد در شهرستان ها سر پنجه و پیشگام فعالیت های فرهنگی و هنری هستند ولی کمترین حمایت از این مراکز صورت می گیرد.

وی ادامه داد: حمایت از کانون های مساجد در منظومه برنامه ای مدیریت ارشد استان اصفهان قرار گیرد و مسئولان استانی دغدغه ها و نیازهای بچه های مسجد را مورد بررسی قرار دهند.

 

محمدیان با بیان اینکه شهرداری اصفهان حمایت خوبی از کانون های فرهنگی و هنری داشته است، تصریح کرد: در شهرستان ها کمترین حمایت را داشته ایم که نیاز به تجدید نظر و رسیدگی به موقع است.

وی خاطرنشان کرد: کانون های مساجد استان اصفهان همواره در تمامی عرصه های فرهنگی و هنری پیشگام بوده اند و تلاش می شود در سال آینده و در راستای حمایت و تقویت این فعالیت ها، خدمات متنوع و جذاب به بچه های مسجد نیز ارائه شود.

 

لزوم توجه مسئولان استانی به کانون های مساجد

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان با بیان اینکه مراکز فرهنگی این استان در کشور پیشگام هستند، یادآورشد: این حجم فعالیت و تنوع برنامه نیازمند حمایت است.

وی ادامه داد: شرکت های صنعتی و کارخانه های بزرگ استان اصفهان در راستای مسئولیت اجتماعی خود از این مراکز فرهنگی مساجد حمایت کنند.

 

محمدیان دیدار با مسئولان استانی و پیگیری مطالبات کانون های مساجد را از خواسته های ستاد استان بیان کرد و گفت: اگر این ارتباط برقرار شود گزارشات بیان و دغدغه های بچه های مسجد مطرح می شود.

وی ظرفیت فعال کانون های مساجد در سراسر استان اصفهان را فرصتی ارزشمند برای توسعه فرهنگی بیان کرد و اذعان داشت: بچه های مسجد در دور ترین نقاط استان فعالیت فرهنگی انجام می دهند.