30 کرسی تلاوت به کانون های مجری طرح «مسجد، پایگاه قرآن» در مرحله نخست اهدا شد.
30 کرسي تلاوت به کانون هاي مجري طرح «مسجد، پايگاه قرآن» در مرحله نخست اهدا شد.
همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان؛

30 کرسی تلاوت به کانون های مجری طرح «مسجد، پایگاه قرآن» در مرحله نخست اهدا شد.

همزمان با فرا رسيدن بهار معنويت و به منظور تقويت و تجهيز کانون هاي مجري طرح «مسجد، پايگاه قرآن»، در مرحله نخست 30 کرسي تلاوت به مجريان طرح اهدا گرديد.
شناسه خبر : 61043 تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، دکتر «محمدتقی محمدیان» سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان ضمن اشاره به آغاز اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآن» از دی ماه سال جاری در استان اصفهان، اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان و در راستای طرح «مسجد، پایگاه قرآن» ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، اقدام به تامین جایگاه اختصاصی تلاوت قرآن کانون‌ها نموده است.

وی با اشاره به آغاز اجرای طرح تهیه و تامین کرسی های تلاوت قرآن کریم در استان، افزود: این طرح به منظور تقویت و تجهیز کانون های مجری محافل قرآنی در حال اجرا است و در مرحله نخست تعداد 30 کرسی تلاوت به صورت مشارکتی به مجریان طرح اهدا گردید.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به رویکرد و برنامه های قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و اظهارداشت: ۴۰۰ باب کانون فرهنگی هنری در استان آمادگی خود را برای اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآن» در سامانه بچه های مسجد اعلام کردند.

وی به برنامه ریزی که برای رونق فعالیت های قرآنی مساجد در ماه مبارک رمضان رقم خورده اشاره کرد و اذعان داشت: برگزاری کرسی های تلاوت، محافل قرآنی و مسابقات از جمله مهمترین برنامه ها در کانون های فرهنگی هنری بوده که برخی تفسیر، آموزش و استعداد پروری را هم دنبال می کنند.

 

 

استعداد شناسی و رشد نوجوانان در مساجد

محمدیان با بیان اینکه در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استعداد شناسی شکل گرفته، افزود: استعدادهای قرآنی که غالبا نوجوان هستند در کانون ها آموزش دیده و رشد پیدا خواهند کرد.

وی چهره سازی و تربیت نیروی های قرآنی در هر محله را دستاورد طرح های قرآنی کانون های فرهنگی هنری اعلام کرد و یادآورشد: در قالب طرح مسجد پایگاه قرآن افراد جدید علاقه مند به فعالیت های قرآنی وارد عرصه همکاری شده اند.