میزبانی کانون‌های مساجد خمینی‌شهر از برنامه‌های قرآنی
ميزباني کانون‌هاي مساجد خميني‌شهر از برنامه‌هاي قرآني

میزبانی کانون‌های مساجد خمینی‌شهر از برنامه‌های قرآنی

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي خميني شهر گفت: بيش از ۷۰ کانون فرهنگي هنري در مساجد خميني شهر ميزبان برنامه هاي قرآني در ماه مبارک رمضان هستند.
شناسه خبر : 61307 تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، «فرامرز رادمنش» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به فعالیت های ماه مبارک رمضان موسسات و کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار داشت: بیش از ۷۰ کانون مسجد و موسسات فرهنگی و قرآنی مجری فعالیت و طرح های قرآنی هستند که بالغ بر پنج هزار نفر مخاطب این برنامه ها بودند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر افزود: جزخوانی قرآن کریم در تعدادی از مساجد روزانه برگزار می شود که تا پایان این ماه ادامه دارد و محافل انس با قرآن با برنامه ریزی بچه های مسجد اجرایی می شود.

وی ادامه داد: تنوع برنامه های قرآنی و تقارن آن با نوروز بر جمعیت و حضور افراد در مراسمات نقش داشته و افراد از محتوای آن بهره مند شدند.

 

رادمنش یادآورشد: مسابقه حفظ و قرائت قرآن کریم یکی از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد بوده که در این ماه برگزار شد.

وی با اشاره به اجرای طرح نماز و مشارکت بخشی به نوجوانان در فعالیت های مساجد، خاطرنشان کرد: در طرح نماز نوجوانان از کلاس های اعتقادی و اخلاقی بهره گرفته و با حضور در نماز جماعت در فعالیت های مسجد نیز همکاری دارند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر ادامه داد: برنامه های اردویی فرهنگی و ضیافت افطار برای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد پیش بینی و اجرا شد.

وی اضافه کرد: سفره افطار ساده در مساجد یکی از اقدامات مساجد در ماه مبارک رمضان است که با مشارکت خیرین همراه بوده است.