تقدیر از نوجوانان فعال کانون‌های مساجد اصفهان در برنامه‌های ماه رمضان
تقدير از نوجوانان فعال کانون‌هاي مساجد اصفهان در برنامه‌هاي ماه رمضان
همزمان با عید فطر:

تقدیر از نوجوانان فعال کانون‌های مساجد اصفهان در برنامه‌های ماه رمضان

همزمان با عيد فطر نوجوانان فعال در بيش از يکصد کانون فرهنگي هنري مساجد استان اصفهان، بابت همکاري در اجراي برنامه هاي ماه مبارک رمضان تقدير شدند.
شناسه خبر : 61381 تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، همزمان با عید سعید فطر که همه روزه داران از پروردگار عالم جایزه و پاداش می گیرند و شکر گزار توفیق یک ماه بندگی هستند، نوجوانان مسجدی نیزعلاوه بر هدیه ناب پروردگار، از مسئولان کانون های مساجد هدیه گرفتند.

مدیران کانون های مساجد با همکاری خیرین با تدارک برنامه عیدی به نوجوانان مسجد و روزه اولی، از اعضای فعال در ماه مبارک رمضان تجلیل کردند.

این برنامه شب عید فطر، روز عید و شامگاه عید در بیش از یکصد مسجد استان اصفهان اجرا شد که بخشی از هدایا مربوط به طرح نماز بود.

نوجوانان فعال کانون‌های مساجد اصفهان تجلیل شدند

تجلیل از بچه های مسجدی در گذشته نیز مرسوم بوده و بچه هایی که در اجرای برنامه های مسجد در طول این یک ماه همکاری داشتند تجلیل می شدند.

کودکان حاضر در کلاس های قرآن و طرح جزخوانی قرآن نیز به سبب این همراهی و حفظ سوره های قرآن هدیه گرفتند که این شادمانی به یادگار خواهد ماند.

نوجوانان فعال کانون‌های مساجد اصفهان تجلیل شدند

فعالیت نوجوانان و جوانان در مساجد استان اصفهان

مدیراجرایی مرکز مدیریت امور مساجد استان اصفهان با اشاره به اینکه همکاری نسل جدید در اداره مسجد لازم است، گفت: باید زمینه های همکاری همه اقشار به خصوص جوانان و نوجوانان مسجد توسط متولیان این مراکز فراهم شود.

حجت الاسلام مجتبی کوچک زاده ادامه داد: در بعضی از ماه های سال مثل ماه مبارک رمضان و محرم این همکاری ها افزایش می یابد که امکان تعمیم آن به طول سال وجود دارد.

وی ادامه داد: در طول یک ماه مبارک رمضان نوجوانان و جوانان در امور جاری مسجد مثل اذان گویی، مکبری، پذیرایی افطار و شب های قدر همکاری داشتند.

نوجوانان فعال کانون‌های مساجد اصفهان تجلیل شدند

تکاپوی اعضای کانون های مساجد در ماه مبارک رمضان

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان گفت: اعضای کانون های مساجد در یک ماه گذشته تکاپوی خاصی برای برنامه های این ماه داشتند.

محمدتقی محمدیان افزود: برنامه های فرهنگی متنوعی در طول این ایام توسط این افراد و مراکز اجرا شد که حال و هوای خاصی به هر محله بخشیده بود.

نوجوانان فعال کانون‌های مساجد اصفهان تجلیل شدند

وی جزخوانی قرآن کریم، برگزاری محفل انس با قرآن و جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع)، یادواره شهدا، طرح نماز و کمک به نیازمندان و طرح های فرهنگی و مسابقات را از جمله برنامه های کانون های فرهنگی و هنری در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

محمدیان به جشن روزه اولی ها اشاره کرد و گفت: در پایان ماه مبارک رمضان تجلیل از نوجوانان فعال مسجدی و روزه اولی در تعدادی از کانون ها اجرا شد.

نوجوانان فعال کانون‌های مساجد اصفهان تجلیل شدند