کانون‌های مساجد در کنار نهادهای فرهنگی برای انسان سازی قرار دارند
کانون‌هاي مساجد در کنار نهادهاي فرهنگي براي انسان سازي قرار دارند
دکتر محمدیان، در افتتاحیه اوقات فراغت شهرستان کاشان:

کانون‌های مساجد در کنار نهادهای فرهنگی برای انسان سازی قرار دارند

معاون ساماندهي و شبکه سازي ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور گفت: کانون‌هاي فرهنگي هنري و شبکه نوراني و عظيم بچه‌هاي مسجد در کنار نهادهاي فرهنگي کشور براي انسان سازي قرار دارند.
شناسه خبر : 63316 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۷:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، «محمدتقی محمدیان» در آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد کاشان به همبستگی و تعاملات بین کانون‌های مساجد و دیگر نهادهای فرهنگی دولتی و مردمی اشاره کرد و اظهارداشت: این تشکل های فعال در مساجد در کنار دیگر سازمان های فرهنگی به انجام ماموریت های این حوزه کمک می کنند.

 

 معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور افزود: کانون های فرهنگی هنری با تعامل با دیگر سازمان ها در امر تربیتی فعال بوده و جریان انسان سازی را از مسجد هدایت و راهبری می کنند.

 

کانون‌های مساجد در کنار نهادهای فرهنگی برای انسان سازی قرار دارند

 

وی ادامه داد: کشتی های بزرگ فرهنگی به قایق هایی هم در ساحل نیاز دارند تا فرآیند کار را تسهیل کرده و داده و امکانات را به آنان برسانند و نمی توان نقش آنان را فراموش کرد.

 

محمدیان با اشاره به اینکه شبکه بچه های مسجد یک جریان کم خرج پر بازده است، تصریح کرد: کمترین امکانات در کانون های مساجد وجود دارد اما تاثیر فعالیت های آنان بسیار زیاد است که به حمایت مسئولان امر از این مراکز نیاز دارد.

 

وی با اشاره به اینکه باید یک بازآفرینی در حوزه فرهنگی رقم بخورد، اذعان داشت: فعالان این عرصه به بررسی نقش فعالیت های فرهنگی جایگاه مساجد بپردازند و بیینند باید چه راهبرد و برنامه ای ارائه دهند.

 

کانون‌های مساجد در کنار نهادهای فرهنگی برای انسان سازی قرار دارند

 

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور اضافه کرد: کارهای تازه و جدید و متناسب با نیاز جامعه ضرورت داشته و هر منطقه را آباد خواهد کرد.

 

وی در توصیه به فعالان کانون های مساجد گفت: از اجرای فعالیت ها عقب نشینی نکرده و در مسیر خدمت رسانی که بسیار اهمیت دارد فعال باشید.

 

محمدیان با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) افزود: کسانی که در مسیر خدمت رسانی هستند مسئولیت ایتام ال محمد(ص) را بر عهده گرفته و پاسخگوی پیامبر باید باشند.