کانون‌های مساجد مدیران آینده را تربیت می‌کنند
کانون‌هاي مساجد مديران آينده را تربيت مي‌کنند
محمدیان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون‌های مساجد کشور:

کانون‌های مساجد مدیران آینده را تربیت می‌کنند

معاون ساماندهي و شبکه سازي ستاد کانون‌هاي مساجد کشور گفت: کانون هاي مساجد با تيم سازي امروز، مديران آينده جامعه را تربيت مي‌کنند.
شناسه خبر : 63446 تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۷:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، محمدتقی محمدیان در نشست تخصصی ارزیابی دوره آموزشی مشهد مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهارداشت: شکل گیری برنامه تیم سازی و فعال سازی نقش نوجوانان در کانون های فرهنگی هنری صرفا برای فعالیت های تربیتی شخصی نبوده بلکه در مهارت آموزی و تربیت مدیران آینده جامعه نقش دارد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با بیان اینکه ثمره این تیم سازی ها در آینده مشخص خواهد شد، افزود: فعالیت تیمی، گروهی و اجتماعی نوجوانان در کانون های فرهنگی هنری موجب تربیت افراد شاخص و اثرگذار در زندگی فردی و اجتماعی خواهد شد.

وی ادامه داد: فرد به عنوان یک مدیر در مسئولیت های اجتماعی فعال بوده و همچنین در زندگی خانوادگی خود به عنوان زن و یا مرد می تواند بهترین راهبردها را داشته باشد.

 

محمدیان با بیان اینکه کانون های مساجد نقطه عزیمت و رجوع در هر منطقه هستند، تصریح کرد: شناسایی افراد و جذب و سازماندهی آنان برای آموزش، توانمندسازی و نقش آفرینی ماموریت مهمی است که بر عهده کانون های مساجد قرار گرفته است.

 

وی یادآورشد: در مسیر این حرکت مهم شناسایی و ارتباط با خانواده های آنان و ارائه خدمات متناسب با شرایط فکری و فردی بسیار مهم بوده و تاثیر کار را دو چندان می کند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان عملکرد کانون های مساجد در هر منطقه و یا در سطح کلان را برای ایجاد فضای رقابتی مهم خواند و اذعان داشت: فعالیت ها باید به گونه ای برنامه ریزی و راهبری بشود که افراد برای عضویت و حضور در این مراکز رقابت کنند.

محمدیان خاطرنشان کرد: تکرار برنامه ها بدون نگاه به آثار مثبت و منفی آن کارساز نبوده و باید بازآفرینی در فعالیت ها بر اساس نقاط مثبت و سازنده صورت بگیرد.

 

در این نشست از سرکار خانم جمشیدیان مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب(علیه السلام) اصفهان به پاس زحمات و تلاش های ایشان در اجرای اردوی آموزشی مشهد مقدس طرح «هشتادی ها» تقدیر به عمل آمد.