مرحله نخست اردوی تربیتی مشهد مقدس ویژه کادر نوجوان «هشتادی ها» پایان یافت
مرحله نخست اردوي تربيتي مشهد مقدس ويژه کادر نوجوان «هشتادي ها» پايان يافت
با بازگشت برادران کادر نوجوان ده هشتادی:

مرحله نخست اردوی تربیتی مشهد مقدس ویژه کادر نوجوان «هشتادی ها» پایان یافت

پس از برگزاري موفق اردوي تربيتي آموزشي مشهد مقدس ويژه خواهران کادر نوجوان ده هشتادي، گروه برادران به اين دوره اعزام و با بازگشت آنها مرحله نخست اين رويداد پايان يافت.
شناسه خبر : 63516 تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۹:۲۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، پس از برگزاری موفق اردوی تربيتی آموزشی مشهد مقدس ویژه خواهران کادر نوجوان ده هشتادی، گروه برادران به این دوره اعزام و با بازگشت آنها مرحله نخست این رویداد پایان یافت.

 

گفتنی است مرحله نخست این رویداد با حضور 80 نفر از خواهران و برادران کادر نوجوان کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان در قالب دو گروه مجزا در تیر و مردادماه برگزار گردید.
 
 
در این رویداد تلاش گردید با بهره مندی از معنویت خاص ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و برنامه های متنوع، قدمی در جهت رشد و تعالی فکری و معنوی بچه های مسجد بخصوص نوجوانان دهه هشتادی برداشته شود.
 
 
تربیت و توانمندسازی نسل نوجوان از رویکردهای جدی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان است و در قالب طرح های کوتاه مدت و بلندمدت برای این عزیزان برنامه ریزی شده است تا بتوانند در آینده کشور موثر و سازنده واقع شوند.