مسجد تراز اسلامی، دانشگاه پرورش اندیشه است
مسجد تراز اسلامي، دانشگاه پرورش انديشه است

مسجد تراز اسلامی، دانشگاه پرورش اندیشه است

حجت الاسلام محمدعلي انصاري با بيان اينکه ۱۸ اسفند سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد کشور، منشاء تاثيرات مطلوبي در حوزه تربيت اسلامي است، گفت: مساجد تراز اسلامي، دانشگاه‌هاي پرورش انديشه است که به انسان طهارت و سبکبالي هديه مي کند.
شناسه خبر : 8715 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ زمان انتشار :

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اصفهان: حجت الاسلام «محمدعلی انصاری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در پیامی به مناسبت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: مساجد تراز اسلامی، دانشگاه‌های پرورش اندیشه و روح های زلالی است که به انسان طهارت و پاکی و سبکبالی هدیه می کند.

 

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

فلسفه دین مبتنی بر سعادت و رستگاری مومنان است و در این مسیر اسبابی نیز قرار داده است تا از آن برای نیل به کمال واقعی بهره گیرند. مساجد یکی از مقدس ترین مکانهایی است که ضمن توجه به بعد معنوی و عبادی، کارکردهای وحدت آفرینی دارد که نباید از ظرفیت آن غافل بود.


۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، از اقدامات و ابتکارات پربرکتی بود که با تاکید بر کارکردهای فرهنگی و هنری مسجد توانسته منشاء تاثیرات مطلوبی در حوزه تربیت اسلامی باشد.


مساجد تراز اسلامی، دانشگاه‌های پرورش اندیشه و روح های زلالی است که به انسان طهارت و پاکی و سبکبالی هدیه می کند.


تقارن سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی و هنری مساجد با سالروز تولد بزرگ معمار فرهنگ تشیع و نخستین آفتاب تابناک ولایت و امامت حضرت علی علیه السلام رویدادی فرخنده است تا از رهگذر علم و حلم علوی، فعالان سنگر مسجد بتوانند مبلغ، مروج و مفسر قرآن ناطق و معرفت دینی در جامعه باشند.


ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای همه هم وطنان عزیز، این روز را به کلیه فعالان مساجد به ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان تبریک عرض نموده و از تلاش آنان صمیمانه تشکر می کنم.